http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Madagascar!!! I want...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday, May 29, 2005

Madagascar!!! I want...

Assalamualaikum w.b.k...

Rajin pulak aku ber 'blog' hari ni. I Love Blog!!!. Biasalah keje dah siap. Excited nak balik IPOH!!! Yahoo... Ipoh here I come. Anyway misi aku balik Ipoh kali ini adalah untuk membalas dendam kerana tak dapat makan sedap masa kena chicken pox hari tu. 1 stage punya pantang. Camana la kalau berpantang bebetul nanti??? Forsure aku mencuri makan hehehe...

Tapi yang tak besh aku balik dengan kereta. Tak leh nak menikmati keindahan alam. Tak boleh rileks! Leceh! Dan dalam perjalanan kompom mak dengan abah aku call for every 15 minutes. Itu lagi la tak besh! Aku nak belajar berdikari...

Misi kedua aku lak nak gi tengok Madagascar... Aku suh adik aku book ticket Madagascar esok punya show. Semalam Fizo eksyen dengan aku sebab dia dah tengok media preview. Arrghhh camana aku buleh lupo!!! Kalau tidak aku dapat tengok the first show. Fizo nak bercerita tapi bebudak lari masuk bilik he he he...Bad don't say anything sebab aku tau ko dah download.

Masa tengok XXX 2 :The Next Level ada la aku tengok promo dia kat cinema. Memang canggih. Balik umah tengok animal planet cerita orang bela singa. Aikk senang je omputih ni bela singa. Kalau kat Malaysia ko bawak singa gi taman mesti clear taman tu. He he he Tiba-tiba aku rasa nak bela anak singa la pulak. Tapi bila memikirkan suatu hari nanti dia dah besor dia akan makan aku lak. Ish... tak payah ler nyusah jer.

Apa-apa pun enjoy Madagascar ok people. Lepas aku tengok nanti aku komen kat sini! Ok?! To Suria please don't act like any of those creature...he he he... I know you will...

Aku sedih sebab tak pegi press preview semalam... ishk! sadis...Esok ada Konsert Dewa kat Menara KL. Enjoy the show....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home