http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Ape Ke Hey nya?
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 14, 2005

Ape Ke Hey nya?

Assalamualaikum wbk..

Hari ni takde apa yang menarik. Cumanya aku masih rindukan Kuching. Uwaaa kene cari orang Sarawak nih! Hehehehe ... Takde apa yang menarik hari ni. Cuma pagi ni aku bangun awal dari biasa sebab tak packing malam tadi. Bukan packing holiday... today ada swimming class kat acuatic. My 5th class... Ada la improvement sebab aku dah boleh bakar kicking board aku tu. Terror dah floating dengan kicking cuma tak la macam terror as Ian Thrope.

Masa kat Sarawak aku tengok bebudak swim kat Sungai Sarawak tu rileks je. Aku kalau kene campak kat situ confirmed terus scuba diving. Masa tu tapi sekarang tidak lagi! Dengan semagat yang ada Bard dah beli tix for swimming. Tak boleh stop.

Oklah kalau ada cerita menarikwill blog later ok.... see ya!

13 Comments:

Blogger zaida Ismail said...

Thanks for the advice. Ermm serakat swiming pool ok la tapi kalau Sungai Sarawak Apai buleh hehehe... Ko tengah keje ke tak ni efficient mengomen nih!

September 14, 2005 12:38 PM  
Blogger Masy said...

oooo..dak zaida ni kat shah alam ekk..dekat aa kite..leh hang blanje kite makan..wakakaka..
haku x pandai brenang..x brani masuk kepala dlm air,tp mandi2 kolam biasa aaa..kekadang bile brani tu, masuk gak kepala dlm air tp 10 saat je..huhuuhuhuh...gler seram!

September 16, 2005 12:54 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Ohhh belanja erk takde halnya... Anytime babe. Ko punya komen kat bendmadi page memang bernas sangat. Bila dia terkene tu aku suka tumpang gelak.

Oit apa nak takut berenang? Memula je lelama tu ko suke. Jom arr join aku.....

September 16, 2005 2:51 PM  
Blogger Masy said...

bukan takot berenang..takot nk masuk kepala dlm air..cecita melangit nk wakil mesia masuk sukan olimpik acara renang tp masuk kepala dlm air takot cam tikus!
errr..bile nk g?? hehhehe

September 16, 2005 3:13 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Hey.. takdemende yang takutnya... So pose nak dekat nih nanti kita bolehla erk buke pose sesama... mesti syokk..

September 19, 2005 10:40 AM  
Blogger Masy said...

waaa...syok la bebeh! nak2 lagi org sana tu blanje..mau la terbongkang den makan smpi pengsan..wakakkakakak..

September 19, 2005 10:53 AM  
Blogger zaida Ismail said...

ooohhh aku banjer erk anytime tapi lepas gaji la sekarang pulus ilek. Tapi kalau ko bawak satu kampung... kimsalam la aku lari kut pintu dapor...

September 19, 2005 11:52 AM  
Blogger Masy said...

kekekekeke..
ehh..betul ke opis ko ade keje awt skrip? tp aku x retila bab skrip2 ni...x terel lg..klu tulis cerkon (cerita kontot) sket2 bole aaa...
seriyes ke ni??

September 19, 2005 12:02 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Tah la kalau ko boleh tolong aku dah buh dah tapi takde uuwwaaa...

September 20, 2005 12:42 PM  
Blogger zaida Ismail said...

oohh ko ke nak gambor?? Boleh nanti aku bagi. Bagi la add ko.

Ko nak berlatih swimming? Ko tau ke swim kang wat penant aku nak kene ajor laks....Susah butoi la...

September 21, 2005 5:16 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Aikk aku ajar erk bley takde hal anytime ko roger and out je aku....

September 23, 2005 6:35 PM  
Blogger ska said...

benmadi masy zaida benmadi masy zaida...pastu ska...kekekkeke

September 24, 2005 11:21 AM  
Blogger zaida Ismail said...

roger je kat sini ke ko nak teleconversation hehehehe... Aikkk ska itu je untuk aku...

Aku tak sempat update nih sibuk sangat....

September 26, 2005 11:00 AM  

Post a Comment

<< Home