http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: There Goes My Bali....
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 14, 2005

There Goes My Bali....

Assalamualaikum wbk...

Tipah hari-hari dok perli aku bila nak apdate. Ni baca tau. Jangan lupe komen sekali...

Kisahnya aku nak ke Bali dengan Si Suria. Harapan ku musnah bila keje banyak giler. Suria pun quite upset and same goes to me!

Suddenly Suria ajak ke Sarawak. Apa lagi. Pucuk dicita Ulam mendatang. Aku pun set date 7 sept till 10 sept. Yahooo akhirnya aku akan ke Sarawak. Dan yang paling best pegi dengan Cik Suria. Haruslah Kuching akan menjadi sejarah. Aku nak beli sumpit yahoooo... saper jahat aku sumpit bontot dia.

Abah aku dah pesan ikan terubuk masin. Ohhh ok... 10 ekor aku beli demi abah ku yang selalu menyagatkan kad kredit dia kerana ku muahahahahahaha.... akan ku beli 2 ekor jr tau tak bley bebanyak kang kastam marah. Diorang pun nak makan ikan tu jugak.

Suria siap pesan "aku tak kisah ko nak beli apa ke sumpit ke, tapi kalau kene tahan dengan kastam aku tau la nak sumpit siapa" hahahahaha. Kalau Suria sumpit bontot aku, aku tau la kastam tu nak jadi apa. Sama ada dia nak pencen bengkak bontot atau nak bagi aku bawak balik sumpit ke semenanjung.....Yihahahahahahaha

Oklah.. nanti aku apdate lagi. Saja nak satisfykan TIPAH/MAWA bising je hari-hari...

Take care semua bye....



2 Comments:

Blogger tipahvogue said...

muahahahaha...reti pon apdet eh?! ihikssssss...weih zaida, sapa plak cik suria tu?

kalo gi kuching, tak beli sobiniyer ngan buah tangan kat aku, aaar...siap aar ko! ahaksssssssssssssssss

July 18, 2005 2:54 PM  
Blogger zaida Ismail said...

cik suria ni member masa aku kat UiTM dula aku dah kenal dia almost 5 tahun dah.

Aku bagi kucing kat ko nak ker?

July 20, 2005 4:59 PM  

Post a Comment

<< Home