http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Bali...Bali...Bali...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, June 03, 2005

Bali...Bali...Bali...

Assalamualaikum wbk...

Pepagi sampai ofis aku nampak kat inbox. Bali... Oiii ada orang silap hantar email ke...oh tidak Suria yang hantar. Ajak aku gi Bali. Ohh man!!! i love that! Camana ko tau aku planning nak gi Indon nih? Sidekick aku ni macam boleh bau je muahahaha...

By that time aku dah 1 year kerja dah kan?! I need a break people!!! Of course aku nak join Suria hehehe just the 2 of us... I called my dad bagitau pasal planning ke Bali.

As usual dia akan tanya dengan siapa? Bila? Lama mana? Once aku cakap nak gi Bali dengan Suria and might be 4 days kot. Terus dia cakap ok... yahooooo... but at the end aku cakap la kat dia kalau tak cukup duit tolongla top up. Abah aku cakap apa tau??? Bali tak kena bom ke nanti... Hampeh! Hampeh! Pastu dia gelakkan aku.... Apa-apa pun dia bagi aku pegi......Yahooooooo The thing cuma simpan duit jer....

Banyak duit banyakla shopping... Jangan nak memesan-mesan la pulak yer....



0 Comments:

Post a Comment

<< Home