http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Aku Terima Nikahnya...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, June 03, 2005

Aku Terima Nikahnya...

Assalamualaikum wbk...

Ni bukan nak bercerita pasal drama Aku Terima Nikahnya... Tetiba aku teringat masa aku balik Ipoh hari tu. Kisahnya Sarah kawan sekolah aku dulu dah bernikah bulan January lepas. Good for her after 4 years cinta. Tapi kendurinya this coming 5th June....

Kalau aku dah takde kenduri dah. Nikah makan sesikit blah hehehe... Ganasnya aku! Yela... ikut kata Sarah dia habis almost RM 2000 for nikah. Ni nak kenduri going to add up some more. Baik aku gi honeymoon dengan duit tu.

For me la kan! Pendapat aku. Aku kalau boleh tak payah la nak ikut adat sangat. Buat yang wajib jer.Nikah dengan Mas kawin. Perak RM 80.00hehehe murahnya. Daripada pihak lelaki bagi RM 5000-RM 20 000 pada family perempuan tu baikla dia simpan duit tu untuk future dia dan isteri dia. Tapi kalau dah mampu sangat buat je la..... Dapek aku makan free...Panggil den...

Aku ada suarakan pendapat aku ni kat Abah aku. Dia macam tak suke la aku cakap camni. Soalan cepu emas yang aku cuba elakkan sejak kebelakangan ini... "Kenapa dah nak kawin ker?" Adeh... letih camano nih... Calon udoh lari abah oiii hehehe...

Walau apa pun pendapat aku confirmed bila aku kawin akan ada kenduri. You know why? Aku anak sulung dan perempuan tunggal adui...letih... Camano nih? Kena buek Runaway Bride la den!!! Muahahaha...

Teringin makan laksa Penang... tapi que panjang. Apsal ramai orang suke makan laksa. Makan la benda lain. Tension... Kena cari mak mentua dari Penang nih tak payah que... keh keh keh





0 Comments:

Post a Comment

<< Home