http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Melamar...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, June 03, 2005

Melamar...

Assalamualaikum wbk...

Semalam lepas solat aku terus dengar radio ERA as usual bukan apa topik pagi dia ok jugak. Since KnK yang handle lagi la best kan. Tajuk semalam memang buat aku sengih sensorang dalam kereta. Topiknya ialah "Bagaimana pengalaman melamar dan dilamar?"

Macam-macam sms dan call diorang dapat ... salah satu daripada call tu buat aku terdiam sekejap. Lelaki ni gaduh dengan awek dia. Then lelaki ni dah get enough with this gal terus dia cakap kat perempuan tu " Awak nak kawin dengan saya ke tidak?" Terus perempuan tu jawab "Nak la!" Seminggu lepas tu diorang bertunang then 3 bulan lepas tu terus kawin.

Kenapa aku tak dapat peluang macam tu???

Pernah sekali dalam hidup seorang lelaki yang tak aku kenali mintak alamat rumah sebab nak meminang aku! i refused sebab I don't even know him! Then I regret because my mom and dad dont even know each other but they live happily ever after. To that guy... ask me again and i'll give u my add....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home