http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: AF Konsert...Hum...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, June 08, 2005

AF Konsert...Hum...

Assalamualaikum wbk...

So AF dah mula last week with their first concert. Aku berpeluang gi tengok kat Stadium Melawati. Bukan tiket beli tapi free ler. The bad thing is... aku kene gi every week... adeh adeh... Malam tu ticket RM 40 tak ramai sangat orang mungkin 1st week so orang maleh nak tengok... So orang-orang yang dok atas tu semua dapat turun dan duduk kat seat RM 40 tu....Seperti yang Suria cakap Malaysian yang vote malam tu and the rest of the week kene tipu muahahahah..... Allah SWT blessed you peeps...

Instead of kicking out they bring in 2. Dah la masa nyanyi tu tak hafal lirik ... oklah boleh dimaafkan lagi tapi... yang tak bagus tu jugak yang dapat. Camana tu??? The worst thing is in Channel 15 chatters semua sumpah seranah kat Masha. Kononya mengada-ngada dalam AF.... Hey YOU ASKED FOR IT! Korang yang bisisng kat room 15 tu nak Masha masuk. Padan muke voters dia muhahahah......

Masa memula Maui tak dapat masuk aku lega jugak la sebab bakal Bilal kan? baik dia hambakan suara dia tu untuk memanggil orang solat dan mengaji... tapi bila tengok dia nyanyi aku terus blah tak tunggu pun siapa yang dapat masuk. Sebab aku dah dapat sms dari respective person bagitau sapa yang dapat masuk. Finally balik terus gi Seksyen 7 jumpa Raja, Noza, Lin, Elly dengan Diana minum dulu...

Yang pastinya setiap konsert yang telah dan akan aku tengok nanti takkan aman sebab ramai yang meng sms tanya memacam... Oiii ni bukan kaunter pertanyaan la...The worst thing is keluar kat Astro ada jugak yang perasan... "Harimau bintang masuk tv" Argghhh tension aku.... Masa iklan pun ada org sms tanya aku tengah buat apa masa iklan. Gilo!

Yang pastinya I'm not a stupid Malaysian yang akan habiskan duit voting. And also sms dia dah jadi RM 0.60 satu... dulu RM 0.50 aiii macam minyak jugak yer...Baik aku simpan duit beli kasut muahahahah..... Vincci Is On Sale..... PADINI is on sale.... Yahooo.... Balik ni nak gi mana yer shopping?! Ahhhh Sunway Pyramid cam best...

Esok nak tengok Alot Like Love.... Yahooo.... Bad sudikah anda menemani I ke wayang esok? Ngko ni mesti dah download kat ofis kan??? Aku report kat Kementerian Dalam Negeri baru ko tau!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home