http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Mawi..Bard..Mawi..Bard....Antara 2???
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 28, 2005

Mawi..Bard..Mawi..Bard....Antara 2???

Assalamualaikum wbk...

Sabtu pagi lepas breakfast mood rajin aku datang secara tetiba bila terjumpa sawang kat tepi kerusi. Apa lagi operasi.... Aku sapu rumah hangkat semua carpet, mop tak hengat. Semua orang kuar merayap habis aku wat le sensorang. Bila diorang balik mission unaccomplished lagi! Siap diorang sound aku "oit amokan ke apa ni! Bersih siot umah boleh cermin muke kat lantai!" Hampeh perli aku le tu. Tekanan betul la... pelampung tangki air aku bocor. Tak lena tidur aku. Tapi takpe dah ada plumber fixkan ari ni! Rumah perempuan biasalah! Kalau dah kawin panggil plumber aku ceraikan lakiku muahaha....

Last week seperti biasa aku gi le tengok AF kat Stadium. Impressed with Mawi fans... Macam nak lawan bola kisahnya. Aku nampak ada 2 bijik bas pesiaran. Tetengok yang turun tu pakai baju Mawi World! Cayolah! Kek mano den nak boli baju tu? Bergema stadium tu dek penangan peminat Mawi. Tsumawi betul la...

Peformance Mawi, Amylea, Felix, Idayu and Amy memang meletop tak hengat! Yang hancor... Reza, Ekin and Keifli. The rest tu bolehla... Ekin memang menghampehkan!!! Lega jugak ada pengkritik yang hebat. Kalau tak asyik-asyik bagus, maevellous, Awesome dan yang bebaik. Kalau Iwan FEMIM (Felix, Ekin, Mawi, Idayu and Marsha) I'll go eith MAFIA (Mawi, Amyliea, Felix, Idayu and Amy) The rest Hampeh! Hampeh!. Bak kata member aku... Your presentation is RUBBISHED hahahahaha...

Teringat satu insiden lawak kat seat aku. Masa tu bebudak tu baru masuk stage tetibe ada la pompuan-pompuan seksi jerit "Mawi I love You" Silap le beb kat belakang aku bebaris nok-nok yang meletop diorang jawab balik per korang nak tau "Tudung mana!" huargh kalau aku perempuan tu mesti tragis.

Upset jugak Idayu kuar. Aku expect si Reza Cik Bedah tu yang kuar. Dia yang presentation rubbished! Kalau aku jadi pengkritik aku rasa budak tu sure nangis nya la.... Bias...Bias... Apai jangan marah aku tau ko pengkritik tegar... Suke menghuru harakan peminat Mawi. Hehehehe.... tekanan bebudak tu kat SM blog! Jangan dilayan Apai sampai esok tak habis.

To Baya welcome to ma club yang besh gailer! Baya ni kawan Suria. As usual bila ingat Zaida ingat Suria bila ingat Suria ingat Baya bila ingat Baya.....Hehehehe..... Apsal email ko aku tak leh reply hah? Company ko sabotaj yerk!

Oklah banyak kerja ni aku katok keyboard bila ada idea ok! Adios muchachos....

Terbaca paper mengatakan Mawi dah bertunang! Tak caya? Tanya Kosmo! Apa-apa pun Bard aku punye hehehe...


2 Comments:

Blogger tipahvogue said...

sapa bard? loyer? majister? doktot? woooooooh..bopren ko upernye! muahahaha

June 29, 2005 4:54 PM  
Blogger zaida Ismail said...

oit kat dalam gambor tu bukan ler... Kalau ko nak tau saper bad bukak blog friendster...

June 29, 2005 9:46 PM  

Post a Comment

<< Home