http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Suprised Zaida!!!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, March 27, 2007

Suprised Zaida!!!

Salam,

Yesterday was awesome! Why? Aku balik kerja and Wirda keep on cakap yang dia nak transfer gambar dia dr camera aku ke cd guna laptop. So aku cakap kat dia aku tak bawak laptop (actually aku nak gi shopping!) Wirda cakap takpe Raja bawak laptop. Aku pun takde alasan lain melainkan ikutkan ajelah kehendak dia. Aku tunggu la para tetamu kat Ani SUp Utara 9.

Raja, Wirda, Nini and Abby supposed to be there. Suddenly ada lah Raja muncul. Dalam 10 min si Wirda, Nini and Yuzai sampai. Giler seh. Lama aku tak jumpa Yuzai. Almost 4 years. Makcik tu maintain in fact lagi slim dari sebelum kawin and guest what dia dah ada 2 orang anak perempuan yang comel!!!!. Dia tunjuk gambar and video thru handphone dia. Nama anak dia Aleesha and apa tah satu lagi aku lupa. From the video takde kesian aku gelak ye lah anak anak dia horror. Tetiba... ada sorang lagi minah sampai AYUZ! Patutlah wirda beria ia rupanya ada suprised! Aku suka!

Ayuz is getting married so dia datang ni nak jumpa kengkawan and at the same time shopping barang hantaran since bakal suami dia ada kat France if i'm not mistaken so takde sape nak belikan hantaran dia. Sian ko Ayuz. Tapi takpe hari ni ada 4 orang akan menemani Ayuz membeli belah hahahaha..... Best. Semua orang tak sabar nak tunggu hari kawin Ayuz on August sebab nak buat trip ke IPOH! Yea..... Yea.... Cuti - Cuti Malaysia....

Oklah... tu je citer aku untuk semalam. Will update what happen today on the next entry. Ohh aku ada amik a few pix semalam actually bukan aku Wirda! So nanti aku akan upload kat sini...

See ya!....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home