http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Mazlan? Ko pun kene disc prolapsed?
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 10, 2007

Mazlan? Ko pun kene disc prolapsed?

Salam...

Lepas aku mendapat ujian getir duduk di ward last 2 weeks kini giliran Mazlan pulak. Gambar sebelah ni tangan aku bukan Mazlan. Gambar Mazlan besar! Hehehehe ... Dia pun kene kes yang sama. Menurut kata Dr. dia kene pasal pernah jatuh time dia main rugby dulu...

Mazlan : Beb aku rasa nak tah'ayat bila dr. cakap aku main ruby.
Aku : Pehal plak?
Mazlan : Yelah beb bende main rugby ni kisah sekolah camana dia tau.
Aku : Betul gak erk?! Dia ni fung shui master ker? Mazlan terus gelak takde kesian kat aku... Anyway to Mazlan get well soon...

I'm back to my desk! Yes aku dah start kerja last Monday! I missed my desk muah muah muah... hehehehe.. (Over!) Takde ahh sebenarnya aku susah hati gak dok MC lelama sebab aku banyak kerja. 3 minggu beb memacam aku boleh buat kalau ikutkan. Tapi dah ditentukan Nya aku akan di timpa ujian ni. Ingat kata Nad... "Sakit itu penghapus dosa" Haiihh....

What I liked during MC is kengkawan ramai datang and parents aku ada sini.. hehehe tu je. Lain takde. now I missed that! *sigh*

P/s : Sakit ni ada yang best ada yang tak.... Lin thanks for the lovely flowersss...

6 Comments:

Blogger Masy said...

nak munger jugek jeda! mauk mauk sempena sebeday aku yg dah lepas nih! aku mauk!

January 12, 2007 3:46 PM  
Blogger zaida Ismail said...

munger tu dah kering dah ko nak ker?

January 12, 2007 4:12 PM  
Blogger Unknown said...

Zayda!!! Di sinniew rupanya blog u ols..helloooo..aiyyo kesiannya u ols, but speedy recovery nah?? Take a good care of your soft and gentle hands ittew...:)

Semoga tabah..but have a great New Year and ma'al Hijrah (erkk maal hijrah ni bila ekk???**matilaa mak!)

January 12, 2007 9:29 PM  
Blogger aman said...

hope ur ok now. i wish u well. now don't do anymore acrobatics in bed hehe

January 13, 2007 6:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

prolapsed nie ada mengambil masa yg lama utk dikesan, mcm member saya nie...selepas 10 thn dia jatuh motor, baru dapat kesannya.
saya tak pernah, terkehel urat belikat masa dokong anak tu adalah...2,3 hari gak merangkak!
semoga awk sihat dulu,kini dan selamanya...

January 14, 2007 8:18 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Lee,
Thanks a lot.. Aiyoohh maal hijrah? Tak tau erk? Mak pun tak tau jugkass jap erk mak tengok calendar... Saturday ni nok 20 hb Januari. Celebrate tak maal hijrah hehehehe

Aman,
Thanks..frankly speaking... I cant live without that action hahahahahah....

Zoul,
That is so... true. Bende ni dah lama baru nampak... Thanks for the pray ya.. Cam UMNO punya tagline jer... hehehe

January 15, 2007 9:06 AM  

Post a Comment

<< Home