http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: My Weekends
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, December 04, 2006

My Weekends


Salam...

My last weekend not so bad. Managed to do some les ketchup with Suria (mummy soon to be!) on Saturday. Do some minum teh tarik while Suria had her Barly panas. We been gossiping bout lot of things such as Siti la, old old frens and not forgotten bout our lovey dovey hubby. About hubby tak ngumpat hehehehe.... Saja kacau dia kata nak tengok perut dia gelak sambil cakap " Mana nampak lagi la!" Hehehe Aku tak buat lawak bebanyak sangat takut anak dia mendapat getaran hebat kat dalam tu. Takut jugak sambil gelak gelak di muntah kat muka aku baru padan muke aku! So i keep it to the lowest lawak itu pun member dah gelak memerah muka. (tu ahh putih sangat!)

Aku bagi dia stress ball hehehehe aku suh dia bawak gi opis bukan apa aku takut nanti dia amik kepala boss dia pulak buat stress ball. Not forgotten a note book yang ada lagu Negaraku muahahahaha... Aku takut jer dia lupa lirik tu!

Yesterday do some chit chat with Abby, Raja, Conny and my 1st batch Diploma roomate si Asdiana dari Tawau. Wahh makin cantik ini perempuan. Sudah jadi DJ Radio Muzik. Namanya di konti aku rahsiakan takut nanti dia jadik pames muahahaha... Lembut cam dulu. Kekadang aku rindu nak dengar dia baca Yassin lepas solat Subuh. Aku ni kekadang mangkit lambat masa kat hostel. Ala ala subuh gajah gitu tapi bila dengar dia baca Yassin berlagu lagu tu aku cepat sikit bangkit sebab rasa cam mati pulak.

Lepas those chit chat and try to recall semua kisah lama aku dan bebudak tu kecuali Abby berangkat ke SACC. Saje jenjalan... Abby tak join sebab dia nak balik umah tengok Mentor.. Boleh? Keji tau si abby! Raja managed to get this one shoes. Objective sebenar ke SACC adalah nak menemani aku membeli kasut end up aku tak beli tapi orang lain yang beli. TENSION! I need stress ball now!

Today aku masuk opis dengan list kerja yang berjela layaknya. During lunch aku dengar ada orang jerit nama aku " Puan Zaida! Akhirnya kita bertemu!" Aku haruslah terperanjat, jibraun mana yang panggil aku siap dengan status cam malu gak ahh semua kat kantin tengok aku. Guess Who? YUSRY HIDAYAT! and beside him was Fazreen tengah gelak gelak tengok aku. Seperti biasa Yusri satu satunya kawan lelaki aku yang bercakap 24 and 7 tak habis habis ada jer modal. Sambil pondan kat opis aku pun dia nak ngorat. Tapi salah cara mengorat ada ker dia kata...

"Nok kenapa jalan camtu...?" Bengong! Haruslah akak pondan tu sentap kan... Hemm ... dengan Yusri and Fazreen pun ada sikit gossip and also talking about future. They are worried now sebab tak kawin lagi hehehehe.. Rileks ahh single tu kan hebat! Betoi tak?!

Oklah got to go will update again later or tomorrow la kot. Nak makan chappati la! Lapor.. Apsal aku asyik lapor jer ahhh... ? Conpiused!

*Yusri been guessing on one of our diploma fren kene HIV muahahahaha lawak la ko! Tapi based on his style of living memang ada ciri ciri pun. Tapi Wallahu Allam mis sawab!

6 Comments:

Blogger LindaMunshi said...

Jeng...jeng...jeng...

Suria dulu sblm dpt tau dia mengandung pun dok mengadu lapar memanjang...ada apa-apa kot..

Linda the Milk Bar? Hentam..proud and loving it! :D

Sapa yg suspected HIV ni? Panasss..tell me lah..

Meh lah jemput singgah blog akak, habis dah sawang dibersihkan. Siap panggil cleaning lady lagi LOL

December 05, 2006 1:13 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Kak Linda,

Ni lapor memang ada apa apa pun hehehe ada lemak nak tengok? hahahaha
Linda The Milk Bar tu the only blog yg memang aku katamkan...

HIV tu? Ada la tapi tapi tak confirmed kami spaculate jer agaran. Nanti jumpa kita cakap ok kat sini bahaya!

OTW to ur blog now.....

December 05, 2006 9:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

huhuhuh, nie lapo lapo ada kh tanda2 keadaan fizikal ko akan berubah a.k.a makna nya aku akan dpt anak sedar ker?? yer ker??

bard, tlg, sis aku dh kluar tanduk haaaaaaa, lariiiiiiii :p

December 06, 2006 3:16 PM  
Blogger zaida Ismail said...

muehahahah... ko memang la... pepandai jer.. aku rasa aku makin banyak makan tapi badan aku makin turun camana tu?

December 06, 2006 3:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

yer ker ko mkn byk tp makin trn??? cuba ko tgk ada x makanan 2 berkumpul kt 1 bahagian jer kot iaitu perut ko, hehehhhe....

kena la ko mkn byk pasal tuk 2 org kt kt lam diri ko 2, hehheheh.... laarrriiiiiii....

December 07, 2006 10:08 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Aku tak kira kalai ni aku balik Penang for sure aku gi umah ko! Aku nak rendam ko kat Padang Kota ahahahahaha (gelak jahat!)

December 07, 2006 11:00 AM  

Post a Comment

<< Home