http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Kad Raya....bla..bla..bla..
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, November 08, 2006

Kad Raya....bla..bla..bla..

Salam...

Aku rasa ramai antara korang yang still dapat kad raya instead of emails and sms's rite?! Hemmpp eventhough the cards dah berkurangan and the sms can add up my inbox up to 300 sms. haiihh memang la kad kad raya ni akan pupus bila anak aku dah baya aku kot. (Kasih jgn nak speculate anything!)

Antara semua card yang aku dapat aku palinglah berkenan kat HILTON KL punya kad. Paling cantik. Creative! Envelope bukan putih occay got pattern pattern. Syiokk. Anyway thanks to Zalia and Alia from Hilton. (Psstt.. PR Hilton ni semua Alia alia je nama erk?)

Hari ni second day training kat Segi Collage. Jammed jangan citer la takde perubahan. Tapi hari ni aku kuar umah slightly late so ok la sikit time tu semua dah masuk opis. Kat traffic light Summit tu macam ada Jom Heboh! ramainya. Masuk kelas ( I missed this word! *sigh) Lecturer dah sengih sengih tak sabar nak mengajar. Today's class occay la. Aku banyak buat trick and stuff lain dari Photoshop. Tapi still beginner la. Bila la aku nak sampai tahap Raja ni. (Raja musti tgh gelak2 baca ni). Masa kat training aku ada jumpa beberapa muka kengkawan classmate aku yang masih menuntut. Aku tak tau lah belajar apa lagi diorang ni. Orang buat medic 6 - 7 tahun dah balik diorang kat Malaysia buat accounting and buss tak habis habis lagi. Buat PHD ke pun. Tapi takpe ni semua anak anak jaws. So siapa lah nak habiskan rete mak bapak diorang melainkan diorang betoi tak. Kalau kat UiTM sure dah kene terajang buang hehehe.....

Balik training aku balik ke opis. Bukan nak tunjuk rajin aku memang rajin la. Hahahaha... Aku ada banyak keje sebanarnya tapi tak tau nak start yg mana dulu. Jumpa la boss aku yg baru balik dr workshop kat Singapore tu, Kak Lotfi. Nampak penat jer. Aku pun tak kacau dia sangat cuma mengupdate WIP je.

Around 8 bard amik aku gi makan kat Rahman. Beborak dengan kengkawan dia 5 org tetiba hot sexy babe Haida datang. Haruslah aku di soal siasat oleh geng club loser on Haida. Letih! Haida you give me so much trouble. Hahaha... Tak sangka lelaki zaman sekarang pun selalu mendatabasekan dirik tentang gossip artis. Do some b*****ing then aku balim opis balik. Menyambung kerja kerja ku inih. Tapi masih mencari arah yang mana satu perlu disentuh dan disental.

* Rasa cam nak balik Ipoh dan mengimbau kembali kenangan masa jadi bebudak dolo!

4 Comments:

Blogger Masy said...

and am still wonder where ur card (hope abg naz x kasik jugek) menyuruk. aku nanges ni huhuhuhuhuhu

bkn rejeki aku laa kot nk dpt kad ntv7 huhuhuuhuu

November 09, 2006 1:05 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Aiyohh.... bapak aku sudah dapat kad semalam da....

Apa sudah jadi kad ko ah?

November 09, 2006 1:13 PM  
Anonymous Anonymous said...

dan dimana juga kas aku, huk huk.... smp nk abis raya x dpt2 lg, aku geget kangggg *lariiiii*

November 09, 2006 1:35 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Ko nak apa plak? Mana ada add ko nak hantor kat blog buleh ahhhh hehehehe

November 09, 2006 2:16 PM  

Post a Comment

<< Home