http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Welcome Home...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, October 04, 2006

Welcome Home...

Salam...

Tuan Alang selamat kembali ke tanah air. Welcome home bro... Dah habis tawaf bazir ramadhan? Dah la tu...;) Habis dah rindu semua erk? Anyway hope u'll be happy bila dah balik nih erk. Selamat! Saja aku jenjenguk blog ko tadi and terbaca pasal jealous dengan bebudak during raya. Frankly speaking yes I am!!! Yelah zaman aku dah berlalu... kalau aku ketagih kekadang aku join jugak sepupu aku kat kampung main meriam buluh! Exclusive tu!

Malam semalam kakak Bard suruh kami berbuka kat umah dia. So end up aku tak berbuka kat umah dia. Dia suruh aku datang amik lauk nak tak nak aku gi la jugak masa turun dari kereta aku dengan Bard ada dengar bunyi berdentum dentam kat luar. Wah meriah kat sebelah kawasan perumahan ni ada Kg. Subang where bebudak balik solat terawikh main meriah buluh... Menariks dan aku kecewa sebab stuck in here and got other job to do. Oiittt kalau tak aku dah boleh balik Teluk intan main meriam buluh wehh. Syiiook... bunyinya boleh gegarkan jantung. Rindu nak main meriam. Bila ingat dah tukar status ni aku kene fikir 2 kali la plak kan.. yelah kalau aku main kat kg abah aku ok la. Bard and family sure tak kisah tapi kalau tetiba aku nak join bebudak budak kg Bard. Mau pengsan pak mentua aku tengok hehehehe...

Haiiihh.. puasa baru nak masuk minggu kedua tapi kalau korang masuk shopping complexes semua dah main lagu raya. Tak aci betul la! Semalam aku sempat merayau kat Curve so dengarla lagu raya dah start dimainkan kat tempat diorang tu. Masa tu plak aku tengah pening nak cari present for Elly and Abby! Apa nak beli pun tak tau. Takpe surprise suprise suprise...

Got to go. Need to prepare my presentation for tomorrow sales meeting. My boss will be on leave so i have to present my program by myself uwwaaaa... Wish me luck!

*Terasa nak makan meatballs kat Ikea la... hint hint hint

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

wehhhh beb, main merian la nikmat paling best skali :p

dpt gak la merasa gan pupu2 main kt kg, mmg kebabommmmm laaaa :D

kt kg ko aku x kisah, tp kalo kt kg bard 2 aku rasa baik ko ajak pak mertua ko hayati kenikmatan bermain merian 2 beb, heheheh...

aku gerenti mesti pas 2, dia akan wt kn 1 meriam specel kt ko nnt tuk ko main, percaya la sis, hikkssss *lariiii*

October 04, 2006 12:39 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Betul beb aku rasa aku nak suruh bapak mentua aku beli kabait before aku balik aci dak? Ke dia tembak aku dengan meriam buluh.

Bard cakap dia tak pernah main meriam buluh! Apa la... rugi je jadik laki tak main meriam kan? Dia kata aku brutal main meriam buluh.

Teringin nak tembak mazlan Rasheed guna meriam buluh....

October 04, 2006 2:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

wei......kalo guna nama samaran ke nama pendek ke takperlah jugak, ni ko bubuh nama penuh ek? apasai tak bubuh no I/C aku sekali?

apalah dosa, apalah nista sehingga aku diperlakukan sebegini? ;-)

kalo aku plak...nak tembak guna senapang gajah jer la...hehehe

October 04, 2006 2:50 PM  
Blogger zaida Ismail said...

oiitt gune anonymous plak ingat aku tak tau ker ko Mazlan Rasheed! Ko takleh semunyik memana la wei sebab ko besar hahahaha...

Senapang gajah memang untuk tembak gajah tapi secara sampingan untuk tembak ko jugak!

October 04, 2006 5:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

isshhh rugi tul la bard nie, meriam pun x pernah main.... bgs per kalo kita nie brutal2 skit, tp msh ada gak sopan kn :D

kang lembut2 sgt pun org pijak lak pale kita, baik brutal2 ganas2 skit baru la gerun, yer x sis :p

October 06, 2006 2:38 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Yeerr stuju sangat!

October 07, 2006 4:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

mana tuan punyer blog ni tak hapdate2 lagik ni???

tgh sibuk tulis kad yang ker? ermmm...tapi takat dapat 10 keping je sorang...ermmmm, takperlah! hehe

October 12, 2006 6:00 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Mazlan kalau setakat pakai anonymous ko henggat aku tak kenal ko ker??? Perut ko yang bunct iteewww telah semakin menonjol....

October 12, 2006 6:29 PM  

Post a Comment

<< Home