http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Good Newsss...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, September 22, 2006

Good Newsss...

Salam...

I received this sms a few days ago from my ex-housemate Bunny...

Beb... ada berita baik. Kak Sha and Shon dah pregnant!

Wahh... seronok erk.. nanti kene siapkan 2 bende untuk makcik 2 orang nih! Congrat's to both of you. Hopefully no bad morning sickness hehehe to the hubby.. stay tought to face the 'new' wife esp. Along. Keep on complaining that shon wanted to eat almost everything but in a small amout hehehe....

Along : Shon sejak pregnant cakap aku busuk!
Aku : Biasa la tu... Ko kene paham ni la org ngandung!
Along : 9 bulan camni? Mati ahh aku... Makan taknak tapi teringin macam macam...
Aku : Kejap je dalm 3 bulan awal pastu ko dapat balik Shon dulu...
Along : Ko tgk iklan baru BHP? Haa.. aritu dia mintak aku durian merah..
Aku : Tgk... ko beli je durian pastu ko celup dengan sirap simpan dalam peti ais...
Along : ????

Actually aku boring giler arini so aku dengan canggihnya membaca blog Kak Linda dari memula dia blogging untill sekarang. Syokk jugak cerita dia. The best thing is English dia memang meletopp wa cakap lu! The best entry adalah cerita costume Sarah for her birthday and kisah abang saiful gaduh dengan stewardess hahahaha... best best...

Oklah kita dah nak start poser Ahad ni aku nak ucapkan Selamat Berpuasa buat semua umat Islam.. dan tidak lupa juga solat tarawikh jangan lupa.. malam pertama fadilat umpama bayi yang baru lahir....

p/s: siapa tak habis ganti poser ah? Bayar bayar dende and double poser tu taww...

6 Comments:

Blogger Masy said...

slamat bpose laa ek zaida..mesti ko terujaa je kene bangon wat sahor ye tak?kuikuikui

September 25, 2006 10:00 AM  
Blogger zaida Ismail said...

teruja? Aku macam nak tido tepi tong gas! Tapi sebab bard turun sekali tak leh ahh hehehe, Syok... sahur sama sama... then gi jalan jalan kat area umah aku...sambil tunggu subuh!

September 25, 2006 10:27 AM  
Anonymous Anonymous said...

amboi, sempat nk tido tepi tong gas 2, hehehheh...

sib baik la bard ada, kalo x mau lepak kt situ dh, hehehhe...

tebtu best kn, sahur sama2, berbuka sama2.... siap jln2 lg nk tgg subuh 2, ohhh romantik nyaaa ;)

September 25, 2006 10:32 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Banyak ahh romantik ko dia bawak aku jenjalan sebab takut aku tido balik muahahahahaha...

September 25, 2006 10:38 AM  
Blogger Babysmooches said...

Psssttt....... what a cute pic kat sana! :-)

September 26, 2006 8:44 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Cute erk?? Hehehehe... Ada yang lagi cute coming soon... Thanks for dropping by here....

September 29, 2006 9:40 AM  

Post a Comment

<< Home