http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Wedding Gift...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, September 01, 2006

Wedding Gift...

Salam...

Sudah 2 bulan aku secara SAH nya menjadi isteri kepada Ahmad Badrul. Masa berlalu begitu pantas sekalih. Tapi status aku kat HR masih lagi single.. muehehehehe. *jahat* Bard punya immediately lepas kawin terus tukar hehehe... Aku rilekss...

Rasa sebagai seorang isteri? Rasa strawberry cicah chocolate hehehehe... Siti lagik. Takdelah banyak yang aku rasa... Banyak keje tapi sib baik Bard tolong while katil space dah limited *Tak syiok part of kawin*uwaa....

Right now, aku sudah duduk di Bukit Subang buat sementara waktu. Sedang mencari rumah yang sesuwei untuk di beli. A simple house not so elite. Elite elite kang tak leh nak simpan duit. We have our mission and vision. Hehehee.. Masy and Kasih jangan nak memandai meneka nak kene babap? Sib baik la aku n bard tak banyak spent duit untuk beli barang rumah. Faham - faham je la selalunya rumah orang baru kawin ni semua nak kene beli. Tapi aku alhamdullilah... Sorry erk aku tak bagi wishlist pun. Mungkin dah atur segalanya.

Thanks for the sofa set, dinning set, tv couch, blender, toaster, kettle, washing machine, phone table, pinggan mangkuk, punch bowl, rice cooker, 3 bed sheet from those naughty boys and girls and last but not least a dinasour patung. (What was that for?) Hehehe... Aku tau!

Haih... sejak dua menjak kawin banyak sore sore nakal yang ngusik aku bila nak dapat anak sedara. Apsal diorang taknak tanya aku bila nak dapat penampor sulung aku erk? Jam jam tu jugak aku bagi hehehehe....

Dah la aku takde masa nak layan soklan cepu emas korang ni. When I've got bun in the oven... I'll let you know people....

Oklah aku dah rasa lapar bila ingatkan makanan umah lin yang pasti melazatkan dan jugak meriah dengan kehadiran kanak - kanak ribena ni....

p/s: Malam tadi aku tido sorang bila bard keje malam. I felt lonely but at the same time we have our own quality time instead of.....

7 Comments:

Blogger Masy said...

waaa sape kasik ko sofa set tu??? aku kawen nanti ko bagi le tau..tp seblom bagi tu kasik aku pilih dulu..mesti le nk satu set IKEA..muahahahaha

*perkara yg best masa kawen ialah masa dpt adiah tp yg x best tu laa..aku rasa kongsi katel..bole ke x aku nanti..huhhuuuhu katilkuuuu

September 04, 2006 12:58 PM  
Blogger zaida Ismail said...

IKEA? takmo la beb.. Harap mahal jer kualiti out. See aku dah pandai ni cakap pasal kualiti and budget hahahahaha

Best dapat hadiah... Kongsi katil kene la beb nak wat camana kang malaikat laknat ko nak ker? hehehehe

September 04, 2006 6:45 PM  
Anonymous Anonymous said...

kawen 2 cam best kn, hikksss :p

ooohhh share katil yerkkkk, 2 pun aku rasa lg best {apsal tetiba jd gatal nie, muaahahahah}

apapun aku doakan kesygan aku nie idup bahagia bersama jejaka terhebat nya ini.... amin...

pssttt : bkn ker share katil 2 bole menghasilkan anak sedara?? yea yea aku nk anak sedara, muahahah.... *lariiiii*

September 13, 2006 2:31 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Kasih,
kawen 2 cam best kan? Best la kalau ko tak buat apa apa keje, setakat layan suami jer baju and makan dah sedia semua. Hehehe cam aku memang a full utilised wife. Masak, kemas, laundry sib baik bard tolong mop muahahaha...

Ko gatal erk bab katil?

Amin amin amin....Jejaka terhebat di pasaran aku muaahaah......

Anak sedara erk?... *Kejorrrrrr dia...

September 13, 2006 4:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

aku bab2 katil nie alergik skit laaaa, muahahahah :p

ko jgn la kejar2 aku, biar aku jer keje anak2 ko a.k.a anak2 sedara aku 2, hehehehe :D...

September 15, 2006 12:48 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Hehehehe... Aku susah hati tengok Kasih ni. Wajib kawin dah ko ni tau tak? Hehehe

September 15, 2006 1:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

February 23, 2007 3:03 AM  

Post a Comment

<< Home