http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Weekend again...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, August 21, 2006

Weekend again...

Salam...
My feeling this morning
Hari ni aku masuk opis I got shocked of my life. Table aku disusun rapi. Wahh terasa plak aku hehe meja aku ala ala sepah sikit la... hehehe maksudnya aku sibuk wat keje. But then aku susah plak nak cari bende bende kat atas meja aku cam selalu. Hampeh.

Last weekend aku gi kenduri Suria. Persalinan dia in pink. Sweet la perempuan tu. Baru nampak cam wanita sikit. Sib baik takde aksi aksi rugby. Kalau tak habis keayuaannya. After almost 10 years they made it... Suria nampak anggun while An ala ala Hang Tuah menantis keris dipecat dari pinggangnya. Adeh!

Seronok jugak dapat jumpa Kak Diana. Lama tak jumpa. The last aku jumpa dia masa konvo diploma. Then masa dia kawin aku tak pegi sebab ada hal. Now dia dah ada twins... girl. Asyik main sudu jer tak tau ahh kenapa. Nadia pun ada with her little Mukhreez. COMEL! Almost nak gigit peha dia. Anyway Mukhreez lebih berminat dengan Abah aku. Masa diorang semua makan aku tolong tengokkan Mukhreez. Masa ni jerla aku bley pegang dia kalau tak nak mummy and daddy dia jer la.

Petang tu mak aku buat kuah durian apa lagi serangan dari Raja dan Wirda la... Siap Wirda tunggu makan nasi and kebetulan abang Bard datang. Cantik sangat la.... Esoknya rumah aku diserbulagi oleh.... Abby, Raja, Ayu, Norza dan Lin. Semua datang dengan hajat besar nak tengok DVD kawin aku and makan kuah durian. Tapi the best part is Abby asyik foward.. rewind and pause masa time muker diorang. Dia henggat dia photogenic ker? Photogedik adalah...

I have a sore throat arinih. Horror! Bard suh gi klinik and aku seperti biasa tak amik port pun. Kasih ko jangan memandai nak teka teki plak pasal aku sakit erk nanti aku suruh Pengkritik Tetap kita si Duke gi jengah blog ko kang.... Pandai ni cakap ko nak dapat anak buah. Nak kene babap la tu.

Hari ni ada lagi reunion tapi very minimal. Raja, abby and Nasrul. Lama tak jumpa Nasrul. Tak ketinggalan pondan jelita dari opis aku. RAja checkan maxis points aku. Then dia kodek kodek dapat lah aku 200 sms free. Tengah mati nak bagi habis 200 sms tu!

Now is almost 11.05 pm and aku still stuck at the opis lagik. Kengkonon buat kejer la sesambil update blog. Tercabar jugak tengok Zeyhey, Kujie and Masy update blog aku punnak update jugak. Kekadang orang pelik tengok aku keje sampai lewat malam. Tapi inilah realitynya. Kalau ko nak keje dengan station tv this are the things that you have to face. Bukannya keje nak glamour jer. Kalau nak masuk keje kul 9 balik kul 6 on time, sabtu ahad takmo keje... Bukak company sendiri la beb. Banyak komplen jer. Kita kene henggat kerja ni haruslah bersungguh sebabnya segala titik peluh tu kita setiap bulan datang dari gaji kita. Takkan nak makan gaji buta jer beb.... Apa nak jadik dengan zuriat kita nanti?

*Apsal aku banyak membebel arini ahhh? jiwa kacau la beb.... Biarlah Rahsia...

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ahah...dh ade pic baby tu....:p

August 22, 2006 1:03 AM  
Blogger zaida Ismail said...

hehehe saja jer tu. Takde maknenyerr... Just to show my feelin kalau tunjuk muker orang besar buruk....

August 22, 2006 10:05 AM  
Blogger Masy said...

patutlah aku bselera je mkn kat blue wave tadi, upenye ko ubuh nama aku dlm entry..hehe

August 22, 2006 5:06 PM  
Blogger zaida Ismail said...

hehehehe aku selalu hengat kat ko la..... jarang bagi komen jer kat blog ko tapi aku mengikuti perkembangan mu di kotak hujan...

August 22, 2006 5:55 PM  
Blogger Masy said...

huhuhu benarkah kekata manesmu ittew?aku terharu le..tahap haruan makan anak ni..heheheh...

sengkiu..sengkiu..

August 23, 2006 10:00 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Oitt haruan makan anak? Bahaya nih! Benar la ittew semua..

August 23, 2006 11:19 AM  
Anonymous Anonymous said...

hu hu hu, ptt la aku tersedak2 pg td, rupanya ada org sebut nama aku :p

eleh nk salah kn aku lak, 2 dh ada pic baby, apa makna nya 2 :p

aku suka la kalo ada anak sedara :p .... ala mesti bard setuju gan aku nyer laaa :D

August 28, 2006 3:34 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Bard tak setuju lagi heheheh dia nak lepak lagik.. sian kot kat aku banyak keje and kene jaga dia lagi. Kang ada anak dia terabai plak hahahahahah dengki la tu...

August 28, 2006 4:43 PM  

Post a Comment

<< Home