http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: I 'm touched Nadia...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, May 25, 2006

I 'm touched Nadia...

Salam...

Semalam aku stay kat ofis lambat gak la, tetiba teringin nak bukak friendster blog. Tak sangka ada orang bagi komen. Lagi suprised bila yg bagi komen tu adalah Kak linda and nadia. Nadia komen buat aku nangis sikit ahh sebak!

Nadia was one of my bestfriends in uni. Dia pernah jadik classmate aku. Masa sambung degree we split i took broadcasting with abby while she took publishing! Tapi walaupun berlainan course Nadia insist taknak 'lepaskan' aku. Hahaha so she became my housemate pulak! Is crazy that time. Kul 2 pagi Nad boleh kejut aku suh mandi and calling the rest of the gang Abby, Raja, Wirda, Rafik, Bard, Agus, Fendi, Man Kerr dan yang lelain gi mamak 11 makan. I missed that! Still remember we go and watch man, agus, rafik and fendi jamming kat 9 and tetiba Bard bangun nyanyi masa tu kecoh giler. I'm so shocked. Bard yang pemalu bangun nyanyi lagu Nirvana if i'm not mistaken. Aku dah ala-ala cluless gitu! Bilalah nak merasa tengok korang jammming lagi erk.

Now Nadia dah kawin dengan issac and dah jadik mommy to Mukreez. Nad jangan jealous erk Mukreez find my shoulders is comfortable and nyaman sampai dia tidur di bahuku yang berisi inih! Hahahaha.... hope you can attend my wedding ya!

Last week I had breakfast with Raja and Nadia. Kebetulan Nadia nak gi tengok bebudak practical kat RTM. Masa breakfast sempatla kitaorang bercerita itu ini.

"Korang ni kalau hari-hari jumpa pun banyak cerita" Raja mengomel!

Jealous la tu. Banyak bende yang nak sembang lagi tu sebenarnya tapi tak tau lah bila nak wat reunion. Need the reunion NOW!

They are looking foward for my wedding. Tak sabar nak jumpa yang lelain kot. Latest update Lela dah kawin at the same date of Harishon wedding. Wahh everyone dah started to built their own family. Syiookkk!!!

Today aku dah start angkut barang ke rumah baru. Bard bising tengok kotak aku yg penuh dengan handbag. Habihla aku lepas ni tak leh beli hand bag dah. Dia tak tengok lagi baju aku yang ada 4 bakul tu. Mati! NO SHOPPING dah zaida!

Turun bawah jumpa wawa. Dia lah mak andam aku nanti. Siap tengok skin tone aku and everything. Pesanan dari penaja.

"Masa mak make up kan ko nok mak takmo ada orang lain masuk erk mak nak bagi suprise. Kalau ko takut ko suh la sesiapa yang closed dengan ko dok sekali dalam tu kita bertiga jer. Jangan lebih nanti tak suprised!"

Wawa awal awal dah pesan nih! Yerlah Wawa...

5 weeks to go....

Zaida.... a wife to be.....