http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Kursus Kawin ~ ustaz besh!!!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, March 20, 2006

Kursus Kawin ~ ustaz besh!!!

Salam...

Last weekend aku sibuk berkursus dengan Bard kat Majlis Agama Islam Selangor. Eleh! Bangunan yang kat depan masjid Shah Alam tu ler! Wokeh la 2 days kene 'penderaan mental' hahaha.... Dapat ustaz yang besh memang lawak giler. They are so good and in fact transparent giler!aku gelak takde kesian punya la....

Bila aku toleh aku tengok Bard dah merah muka gelak. Kurang hasam! Tapi okla... Dia gelak tu maknanya normal. Kalau dia tak gelak maknanya dia kureng... siuman hahahaha.... So now aku hanya tinggal beberapa penting yang perlu disiapkan menjelang hari aku diisytiharkan perintah berkurung hahahaha.....

Those things....

1) HIV test ~ ni adalah masalah negara kerana ada kaitan dengan jarum.
2) Isi borang pengantin perempuan ~ Small matter men hanya dihujung jari sahaja.
3) Beli barang hantaran ~ Complete set siap!
4) Baju akad nikah ~ aiyohhh... susah ni aku ni cerewet! Tapi dah beli kain!
5) Baju sanding ~ hem.. yang ni aku rasa mak abah aku yang pilih
6) Pelamin ~ Abah aku uruskan sebab aku jauh....
7) Langsir and cadar katil ~ Ni abah aku punya kerja aku cuma cakap ye atau tidak.
8) Cincin tunang ~ Bard punya kerja.
9) Gelang kawin ~ Bard jugak!
10) Rumah ~ Ni aku yang pilih. Semua orang save your comment!
11) Kenduri ~ Family aku buat semua.
12) Cenderahati ~ Ni aku ada beli something dari Bali. Tak semua orang dapat erk!
13) Kad jemputan ~ List dah siap tunggu lagi 3 minggu nak kenduri aku bagi erk!

Itu jelah yang aku tau yang lelain tu Che Mail dan isterinya akan uruskan. Aku ikut jer. Aku jauh lagipun yang penting AKAD betul tak. Yang lelain tu aku serahkan pada orang yang telah banyak habis duit kerana aku. As long diorang gembira aku pun gembira.

Oklah dah takde mende nak update lagi later aku cerita pasal trip aku ke bali bersama bebudak 8TV.

Assalamualaikum wbk....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home