http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Thursday Nite Live Datangla...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 25, 2006

Thursday Nite Live Datangla...

Salam...

Lama tak dengor khabor yer. Oklah aku nak buat a quick post ni.

Aku bagi pihak tuan rumah ingin menjemput kowang semua baik kengkawan aku yg sekarang ni dah jadik pihak media cetak seperti magazine, suratkhabar dan apa apa jelah. Tukang wat spekulasi dan gossip liar boleh datang jugak. Kengkawan blogger, ex-classmate, ex-schoolmate dan rakan-rakan YMing.
Ke Live Recording Thursday Nite Live pada
Hari Khamis, 26 Jan 06 pukul 8.30 malam di Studio 1 ntv7.
Jemputla hadir beramai ramai yer call aku kalau nak datang ok... Janji meletopppp!! Oklah aku chow dulu.... Nanti aku buat entry lain ok....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home