http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Sup Kubis Vs. Gulai Sotong
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, October 07, 2005

Sup Kubis Vs. Gulai Sotong

Salam...

Ahhh dah 3 hari kita pose erk... Sekejap jer tak sedar pun. Anyway today turn aku masak untuk sahur. Aku mangkit around 4.20 am. Then aku start la dengan buat sup kobis and gulai sotong. Then tengok jam dah pukul 4.50 am. Aku kejut bebudak ajak sahur sementara tunggu diorang bangun aku sempat mandi lagi. Mengantuk kot bebudak nih!

Diorang bangun and were so suprised tengok everything on the table dah! hehehe To be frank aku ni sejak dok bujang jarang ke dapur. Tapi kalau kat Ipoh nak tanak aku kene join jugak sebabnya aku ni sowang je anak perempuana so kalau bukan aku saper nak tolong mak aku kan.

First time sahur nasi dan lauk habis. Ahh macam mimpi je. Sedap ke aku masak. Nasi basmathi ditaja oleh Fizo. Dia keje kat Astro so bawak balik lepas dia habis show Anita Sarawak. Fizo tolong basuh pinggan and kemas sambil cakap "aku thumb up la dengan ko zaida". Hehehe aku cuak jugak sebab ni la first time aku masak untuk diorang. Nasib baik everything goin fine. So tomorrow turn Fizo plak. I need to get something today for her to cook.

Pagi ni Bard amik aku gi keje. Aku tanya dia sahur kat mana dia jawab kat AR Rahman. Sian dia. Aku cakap aku masak ari ni. He wink his eyes. Aku pernah masak untuk dia masa dia sibuk dengan ISP fault dulu. As promised dia tak nak makan dah apa aku masak till kami kawin. Dia nak rindu air tangan aku.

Neway can't wait to see my new blog. Sorry ahh guys my blog is under renovation by my own web architect CHE TIPAH. Thanks erk Tipah ko tolong aku yang bute IT ni.

*Ada yang tak bangun sahur erk bulan Ramadhan ni. Camana nak dapat pahala bangkit sahur tu?*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home