http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: From Goldhill to Alamanda, Putrajaya...*suria*
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday, September 25, 2005

From Goldhill to Alamanda, Putrajaya...*suria*

Salam...

Pagi sabtu aku baru buat cadangan nak mangun labat sikit. Lepas solat aku pun zzzzz pukul 8 phone aku memekak tak hengat dunia. Mimpi pun tak sempat.... *SURIA* apa lagi malaun ni nak pepagi nih...

"zaida... jom teman aku gi goldhill kl? Jom aarrr!!" Biasa arrr suare mempom pom tu kan? Yela... aku bangun... Siap siap aku kuar tunggu Suria. Dia ada something like model agency la approach dia kat KLCC. Tapi dia tak sure lagi nak ke tak nak tengok dulu la kat GOLDHILL tu. Finally dia takmo pulak.

Pegi la Alamanda by that time dah kul dua. Aku ada swimming class kat akuatik kul 5. No choice Suria we have to do the marathon jugak. DIa nak cari baju. Dari Rizalman ke archepelego pastu ke Kirana then dia nak cari Bill Keith. Woit mana ada butik Bill Keith kat sinih la. "Ye ada kawan akau cakap ada."

Siapa la kawan dia tu aku rasa nak cekik dia memandai cakap ada Butik Bill Keith kat sini. Then we end up kat satu butik tu nama dia... BUTIK ZAIDA.... Ahhh tak ku sangka aku pun ada butik hahahahahahha ....

Finlly we grab float dari A&W and suria amik curly fries. Kalau aku amik curly fries maknanya tak berenang la aku petang tu penat takde tenaga. Aku amik chicken sandwich. Sedap jugak....

She drop me kat office Bard then aku gi swimmmm.... Aku dah boleh swim dah. In fact instructor pun dah tak tengok aku dah.... sian aku nih.....

Oklah will blog lagi chiao....

4 Comments:

Blogger Masy said...

zaida...!!!jelesnye da ble swim..huhuhhuhu..bile nk ajar aku ni..huhuhuhu..(masuk kepala dlm air pon takot..!)

September 28, 2005 10:10 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Aku dah terror hehehe sukenyerr... ari ni aku ada swim kul 6.30 sampai 8 malam... And aku discover one thing yang best.... Berat aku turun 3 kg ari ni aku timbang.

Aku dah boleh pakai baju aku yg dulu ketat heheheheheh

Madi nak no erk? Camana nak bagi aahhh kalau aku bagi kat sini mesti ramai yang ngaku madi nanti...

Kalau ko nak join aku swim petang ni datang arrrr

September 28, 2005 11:24 AM  
Blogger Masy said...

ooo..mintak nomo tipon zaida.. ;) nomo tipon aku tamau ke madi?? hehehehee..

September 30, 2005 12:08 PM  
Blogger zaida Ismail said...

bley jugak masy kalau ada... hari ni jom ahh join aku kat Akuatic...

October 03, 2005 10:04 AM  

Post a Comment

<< Home