http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Datang nak check apa nih? *dentist*
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, October 03, 2005

Datang nak check apa nih? *dentist*

Salam...

Seronok balik Ipoh last weekend. Rasa cam taknak balik Shah Alam. Tiba tiba rasa cam nak kene chicken pox lagi sekali hehehehe. Mak aku lak wat la muka sedey lagi la rasa cam nak nangis...

Last Saturday sebelum start kenduri aku makan tengahari kat umah Opah aku. Sedapnya kari ikan dia sampai terajang dinding. Siap call Bard bagi dia jealous heheheh. Kari tu favorite dia. Lepas makan aku gosok gigi pastu terus gi jumpa dentist kat Canning Garden.

Haruslah dia terkejut aku dah lama tak jumpa dia. Dia suruh aku kira berapa tahun. Malu sekejap. Almost 3 years wow lama tu. Nasib baik dia tak membebel banyak. Dia cuma wat skiling je kat gigi aku. Hasilnya haruslah gigi putih berseri heheheh. Lepas tu gi umah maksu aku ada kenduri sikit. Semua dok sibuk nak tengok gigi aku yang putih berseri.

"abah pun nak gi la wat tu..." abah aku pun sibuk nak gigi cantik jugak. Aku dah rasa takmo makan dah sebab takut gigi aku tak putih dah. Tapi sebab hidangan terlalu menghairahkan aku makan la jugak. Tapi gigi ku masih putih berseri....

Ahad... nothing much dok kat umah tengok tv, merayap ke umah opah aku, umah makcik aku, biasalah umah sedara mak aku semua dekat dekat... Sonok la pulak sampai lupa nak balik... Memang sesaja wat lupa.

Anyway walaupun aku cuti aku tetap rindukan blog Madi dan komen masy, kurzz, ska dan lelain.... Hari ni dah terubat dah rindu....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home