http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: *zaida kalau tenggelam ada orang selamatkan* Suria...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, September 30, 2005

*zaida kalau tenggelam ada orang selamatkan* Suria...

Salam...

Tengah sibuk baca blog suria dibe dibe aku nampak nama aku. Cam ni lah bunyinya...
"was reading zaida's blog. ooh, she has passed her swimming exam i
see. eleh, kalau tenggelam pun there should be somebody to save her. besides,
kalau fail pun nanti boleh ambik balik. kan kan kan?? ahahahahaha... because of
her i did that short sprint from the escalator kat alamanda. zaida's an absolute
nutcase... dari dulu dah tau, only never knew that it's becoming a serious
matter now. ahahahahahahahaha!"
*SURIA*
Memang aku passed dah Cik Suria oii... with a green card. Sampai instructor aku tak bagi aku datang replacement class ari ni. Tapi kalau aku lemas mana ada orang tolong la.. Kalau ada life guard pun aku akan buat buat tak lemas sebab tak ensem muahahahah
Among 12 member aku hanya 3 orang je bleh swim dah sekarang. Tapi kalau test kat sungai Sarawak hari tu mesti aku dah KO dah. So Isnin ni my last class siap dapat sijil tak tahan betul. Pesanan dari penaja lepas raya jangan lupa class intermediate class. Allooo baru nak eksyen eksyen tak pakai kicking board.
Anyway hari ni aku balik Ipoh. Ya kampung halaman ku. Walapun tak dapat tiket tambang murah macam BAYA aku tetap balik. Ada agenda besar minggu nih. Ohh sungguh tak sabar aku. Aku terus hilang kesabaran hehehehehe.... Che Tipah jangan jealous tau aku balik Ipoh.
Menu aku dah sms hehehehe siap abah aku tanya " ni nak balik jumpa kitaorang ke nak makan" jawapan ku sangat mudah, "abah, sambil menyelam kita minum dulu"
So see you around people next week ya!


1 Comments:

Blogger Broadband Guy said...

What is this Blog heaven??? hah hah. I really I like it. It's..shall we say..refreshing! consider yourself bookmarked.

Hey if you get a minute to spare please advertise your blog at www.1coolsearch.com. You can find everything you need from full service advertising agency's to ##KEYWORDS##'s. See you there!

September 30, 2005 3:11 PM  

Post a Comment

<< Home