http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: KLCC to HKL marathon
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, October 10, 2005

KLCC to HKL marathon

Salam...

Hujung minggu takde mende yang menarik untuk aku buat macam Tipah. Tapi Cik Suria awal awal dah roger and out ajak aku gi KLCC sebab nak tempah baju bertunang. Chewah! Cam besh je KLCC. Kebetulan Kak Raja cakap Isetan is On Sale. Tiba-tiba KLCC tu attractive la jugak. Suria yang kengkononnya nak tempah baju kat Kapas akhirnya mengapaskan diri pertamanya kat TOPSHOP. Memula aku pikir jugak dia ni takan nak pakai jeans masa bertunang. Rupenya member dah berkenan kat jeans tu. Belilah selai. Lepas Ashley design baju dia. Dia suke la design tu. Ok la kompom.

Kami pun balik la ke Subang. Masa kat Federal Highway sambil aku mendengar Suria membebel mama dia call suh pegi HKL sebab auntie dia dah sedar after operation. Gi la jengah auntie dia. Meet Kak Jas and Kak Faridah. Actually aku kenal Kak Faridah ni lama jugak la masa aku belajar lagi. In fact Suria pernah cakap Kak Jas dengan kak Faridah ni senior aku kat Convent dulu. Bard call tanya kat mana....

Bard : You kat mana nih? Balik kul berapa? Dah tengok baju kat KLCC? Jadi tak guna Ashley?
Aku : (Oit banyaknya soalan ngko?) Nanti call balik I kat Ospital nih!
Bard : Oit korang tak pose yer bebuat gi ospital pulak erk?

Lepas kuar dari HKL, aku call Bard balik. Apa lagi pulang buah keras aahh...

Malam gi join kengkawan memancing kat Kolam Batu Bata kat Shah Alam. Dapat 2 ekor ikan. Yang terlepas ada 3 taw... Kire terror jugak la diorang ni memancing kalau nak dibandingkan dengan cik abang yag ada kat situ.

Hari Ahad aku kene booked dengan elly pulak. Pegi sale yang aku email kat korang sumer tu. Jualan murah perfume dengan cosmetics. Elly dengan Lin beli perfume JLo. Wangi jugak, Aku end up tak beli apa-apa sebabnya Lancome takde. So tomorrow is my birthday so kot kot la ada prezzie prezzo dari kengkawan.

Lepas tu gi Pyramid si Elly beli digi cam. Wah elly shopping sakan taw. Aku dah jatuh cinta dengan satu olympus ni tapi still tak decide. Nasib baik baca blog apai pasal dia punya survey kat Sungai Wang. So might be hujung minggu ni aku nak ke Pyramid lagi nak habihkan duit hehehehe....

*Tak sabar tunggu esok 12.10.05 Happy Annivasary mak dengan Abah. Thank you for all of your love and tanderness towards our family. I love both of you so muchhh....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home