http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: My Birthday Prezzie...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, October 14, 2005

My Birthday Prezzie...

Salam...

Dah dekat seminggu berlalunya Birthday aku. Huh dah 24 tahun 5 hari umur aku nih! Semua sibuk nak tau apa birthday present aku. Well meh aku clarify kat kowang sumer apa yang aku dapat.

  • From ntv7 aku dapat toiletries bag from NIKE.
  • From department aku dapat sehelai tudung bawal warna perang (which is aku takde dalam wordrobe aku) and sling bag from Marie Claire.
  • From parent's aku dapat gelang kaki tapi tak boleh pakai lagi sebab ada loceng aku tak suke so mak aku bawak balik buang loceng hehehehe.... (i've told you zaida aint that easy)
  • From Noza, Elly and Lin aku dapat crystal bracelet warna pink which is for Love.

Bard tak bagi apa-apa pun. Dia wat kering je. Tak taw arr naper hehehe.. So itu jelah yang aku dapat for this year 2005. Sesiapa yang rasa nak bagi la gi aku persilakan hehehe...

Last weekend on Saturday aku teman Suria gi KLCC. Suria KLCC hehehehe ngam! Dia amik measurement! Wah sambil Ashly tu amik measurement Suria aku rasa ada bende tersekat kat kerongko0ng aku. "Suria nak kawin" Aku teringat Nadia dah kawin than lama dah aku tak jumpa dia. Suria will be next. Tapi takpe jugak sebab budak ni selalu sms and call aku.

Then aku tersedar bila ashley tanya mana pinggag dia. huh! Yey aku dah jatuh cinta kat rojak singapore kat pasar ramadhan Stadium tu. Adeh Adeh...

To Apai... Selamat Pulang ke bumi Borneo. Semoga ko akan mendapat calon isteri cepat sebab aku dah tak sabor nak gi kenduri kat sarawak nak taw je camana keadaannya. Selamat Bertugas di Brunei jangan ko mengorat je erk nanti aku babap kang!

Today will bring youto a better future. Don't be regret to be you today!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home