http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: adehhh lembabnya ko ni zaida!!! ~ suria
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 08, 2005

adehhh lembabnya ko ni zaida!!! ~ suria

Salam...

Sorry la... lama tak update blog. Kalau ada yang marah tu sowi ahhh erk. Korang kan tau situation aku. Sibuk ramai yang dah amik vss so tinggal la aku nak mengadap segala macam alah yang ada nih!

So back to reality, i read on masy message humm on july tu is my wedding month!!! Hehehehe amboi siap announce kat sini lagi tu! Actually there is a lot yang aku nak tulis tapi tak boleh nak tulis lagik la! Preperation is still on going! Mak aku yang handle everything! Aku lepak jer hehehehe biasalah nama lagi Zaida!

Minggu ni sedey sikit kot! Kebanyakan officemate aku dapat vss and their last day will be this Friday! Hemm... clearly i already see the hassel!!! Mampoih la aku! Keje banyak menanti dan orang dah kurang!

This morning aku hangin jer dengan satu kereta Gen-2 plet dia JJL. Ya Allah!!! Aku tak tau la apa masalah dia. Dah la bawak kereta lembab pastu kat Federal Highway aku nak potong dia dia ke kanak aku ke kiri dia masuk kiri pastu baru aku perasan yang dia tengah betulkan tudung and pakai lipstik!!!! Arggghhh... rasa cam nak jadik the incredible hulk pagi ni!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home