http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Excited?! Naaahhhh....
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, May 11, 2006

Excited?! Naaahhhh....

Salam....

Hemm.. last weekend takde banyak bende yang aku buat. Boring jer... sib baik bebudak ni ader. Aku sempat gi uiTM tengok preparation for MASUM. Kalau korang nak tau selama 5 tahun aku kat UiTM Shah Alam belum pernah sekali pun aku gi Stadium tu. Last Friday I made myself to be there. Jumpa si Abby and Kenari merahnya! Then lepas beborang end up gi khulafah baru kat 7 tu. Apa lagi roger and out la....

Elly, Lin, Noza, Raja, Pat Abby, metsue and Bard made the reunion become true hahaha kat DE 11 baru! Happening jugak lama tak dok sesama lepak-lepak. Semua sibuk sembang pasal robongan che raja ke Ipoh. Raja banyak follower ni!

Hemm thinking thinking thinking. I'm getting married soon... ahhhh... unbelievable!!! Kekadang aku terfikir jugak awal sangat ker? Lambat sangat ker umur aku ni nak kawin??? Aiyoohhh!

Semalam bard dengan tak semena-mena gi rumah 'kami' hemm land lord belom mai cuci lagi... Aku tengok bil electric pun dah merah maknanya dia tak datang lagi la ni. Janji this week diorang datang cuci umah! Tak kisah la dia cuci ke tak sebab nanti aku tau bard mesti cuci balik umah tu!

First thing bard check paip luar ade ke tak horror! Sibuk!!! Aku dah imagine nak beli a few furniture hahahaha.... Seronoknya nak pindah. Kebetulan lin and Noza pun nak pindah ke Puchong! Ler... jauh tu susah nak reunion nanti.... Lin siap allocate bilik untuk bersenam hahahah ko punya badan dah cantik dan sihat tak payah la.... Noza tanya...

Noza : Rumah ko berapa bilik?
Aku : 4 bilik!
Noza : Wahhh banyak tu ko nak buat apa ??
Aku : Master bilik aku... and Bard soon to be! 2 lagi guest room... bilik bawah..tak tau lagik la..
Noza : Hemm....

Ha ahh erk fikir balik aku nak wat apa bilik bawah tu??? Akan ku fikirkan la nanti!!! Yang penting belakang umah aku ada 2 pokok betik yang baru nak hidup. Noza siap siap cop nak buah dia!

~ Gasak la korang!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home