http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: The bridemaid... kenduri... stuff...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 16, 2006

The bridemaid... kenduri... stuff...

Salam...

Everyone in the office has started the count down on my wedding day! Aiyai yai yai... Diorang plak yang excited. Adeh! Shikin dalam dilema nak ikut rombongan UiTM or ntv7. Ha... tak dapek nak nolong eh.

All the preparation is under control by my mom. She knows what best for her only daughter ni!. Aku iyakan semua janji dia suka. Tahla... pada aku Ibu ni terlalu mulia. When everyone celebrating Mother's day aku tak celebrate pun. For me Mother's Day is everyday. There is no special day for mother and father I guess! They need all the special atention from us rite? I do believe in "what you give you get back". Aku pun takmo anak-anak aku nanti layan aku teruk hahaha..! Ok enough on that!.

I got the feelin of kenduri dah... Card printed soon to be distribute to all of my friends and collegues. Yang tak besh kenduri aku and aku tak leh la nak rewang rewang memalam dengan cousin cousin aku yang bakal datang ni! Aiyoh! Tak tak syok part of having kenduri sebab kenduri tu untuk aku! No plan! Already warn all of my cousin jangan nak outing masa kenduri aku hahahaha.....

Going back to Ipoh to choose my pelamin and fitting baju sanding for both side, collect my baju akad nikah, collect bard punya baju melayu. ohh guess what mak aku dah hantar second baju melayu bard kat tailor abah aku! Looks like they already into bard than me! aye yai yai... I'm getting stress here!

My bridemaid is totally RAHSIA BESAR. No one will know who she is till the time is true muahahaha... Actually aku dah cakap kat dia lama but then dia suh aku bagi laluan kat orang lain then I did... but aku rasa dia yang paling suitable to be beside me and she need it hahahah... Kalau ikutkan Daphane iking pun nak jadi pengapit aku kengkonon nak ambik berkat. Banyak la berkat dia. Kalau dia jadi bridemaid aku siapa nak host The Breakfast Show? Ada yang tergugat plak hahahaha.... Takmolah! Biarlah dia datang sebagai tetamu aku jer.

Auntie aku tanya ramai ker ntv7 staff datang? Hemm RAMAI... Siap nak bawak ntv7 punya Rowing Team. Gilos aku pancung sekor sekor. yang akan ke Miri Sarawak on my wedding date tu don't worry just doakan aku dari jauh supaya tak tersadung pelamin muahahaha...

Oklah tak nak rosakkan mood yang ceria ni... my fon dah bley MMS atas bantuan member aku yang besh nih si Anuar. Banyak style dia suh aku buat. Ko memang besh patut ahh Bard suke ko hahaha....

Adios....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home