http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Reunion Ep 2?
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 17, 2006

Reunion Ep 2?

Salam...

On 15 August 06 aku ada buat small reunion. Ajak kengkawan lama lepak kat tempat lama yang selalu kami lepak. Actually aku ajak diorang jumpa sebab nak pas kad kawin Suria. Lambat dah.. Tau.. Aku sibuklah. Masa aku hanya untuk kerja dan Bard sahaja. Lebihan masa baru untuk korang. Bany, Ishraf, Abby, Wirda, Along and Shon jer turn up. Yang lain busy. (see semua org sibuk la)

Reunion biasalah do some catch up with the hubbies and wifies hahahaha... Abby and Wirda pretending to be bluurrr hahaha... Macam macam cerita ada... pasal kehidupan masa belajar. Bila citer masa zaman kat UiTM semua dok pecah perut gelak. Biasalah aku yang menjadi tukang cerita. GOSSIPING is a must. Suprisingly the boys dah pandai gossip jugak. Gossip pasal apa shhh....!

Do miss UiTM life badly. Diorang pun hehehehe... Masa zaman belajar dulu kitaorang semua dikira sebagai perantau. Bany dari Kedah, Abby dari N9, Raja dan aku Perak, Wirda dari Kelantan, Noza dari Puchong tapi kengkonon orang jauh la dia consider kampung dia Kedah. Apa lagi dok menyewa sendiri mau ingat la. Makan kedai reramai. Tak boleh lupa bulan puasa tahun lepas... masa tu kami dah start kerja and dah lama tak jumpa. Semua pakat pegi pasar Ramadhan beli juadah berbuka then gi mamak bukak posa. Sampai naik kembung perut makan.

Now ramadhan datang lagi dengan beribu keberkatan. Aku tak tau sama ada aku berpeluang lagi untuk berbuka posa macam dulu dengan korang. Anyway... Aku akan adakan pot luck kat rumah aku. So Lin ko boleh tunjukan kehebatan ko di dapur umah kau dan hasilnya hantarlah ke umah aku. Nanti aku roger and out bila....

Nad insya Allah Sabtu ni anda sekeluarga dijemput ke rumah aku selepas kenduri Suria.

*Dua tiga hari ni badan aku cam nak demam tapi tak demam camana tu?

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

nk demam tp x demam :p

haaa ko tau x 2 tanda2 cam ajy nk dpt anak sedara la 2, yea yea aku sukaaaa :D

kiranya ko dh x takut jarum lg la yerkkk, hikksss :p :p

August 17, 2006 2:39 PM  
Blogger zaida Ismail said...

siott jer ko... Kalau demam jer ada anak sedara la erk? babap nanti nih...

August 17, 2006 3:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

hu hu huuuuu, ada org takut, nie yg aku suka, heheheh :p

bard, bravo laaaa, wa caya sama lu :D

August 18, 2006 6:19 PM  
Blogger zaida Ismail said...

wah wah wah nak tag team dengan bard erk... dengan bard bard aku babap...

August 29, 2006 9:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it hummer 2 mpg golf lessons in east tn Jenny convertible sofas Chat de lesbianas en pr Peugeot moped Want to save shopping for phendimetrazine

March 06, 2007 4:13 PM  

Post a Comment

<< Home