http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Nasi Ayam Lin...yummy
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, September 04, 2006

Nasi Ayam Lin...yummy

Abby? What happened? heheeh

Salam...

Open house Lin memang happening. Elly, Nini, Ina, Abby, Raja, Wirda, Gea, Bard, Myself and ada a few kengkawan Norza did turn up. HAPPENING man.... Nasi Ayam Lin memang sedap... Teruja aku sekejap. Tidak di lupakan speggethi bolognese makcik Lin yang mengenyangkan. Elly tetap dengan cocktail yang berbuih itteww nasib baik sedap! Kalau tak.... hehehehe

Lately ni banyak pulak reunion dah boleh consider gathering dah bukan reunion hehehehe... Merdeka also reunion ni reunion lagi. Haiyoohhh... Anyway... aku dah start rindu kat diorang nih. Kalau korang tengah susah hati ker sedih ker datang ahh jumpe bebudak ni for sure korang boleh CERIA semula.

Last weekend the Jom Heboh! kat Bukit Jalil punya lah panas and orang humang aii ramainya. Shopping tak henggat dunia plak tu. It's tiring but then exciting! Aku teruja jugak. Next location is Penang. Tak tau lah kene pegi ke tak... I heard ada bonus untuk those yang participate at Jom Heboh yeay! Yay! Called Jom Heboh bonus. Lately banyak plak cerita pasal bonus nih I liked!

Okalah takde mende dah aku nak tulis. Apa apa cerita nanti akak update here ok... Bye...

p/s: Hari ni aku nak gi swimming.. Walaupun aku tau aku akan mendapat flu.

10 Comments:

Blogger Masy said...

errr klu aku gi sure heboh kat penang tu dapat bonus x jeda?dapat x?dapat laaaa.... eh? eh?

September 05, 2006 3:14 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Jom Heboh la... Bomus erk? Ko tak dapat la Masy sebab ko selalu bawak hujan hehehehe

September 05, 2006 3:29 PM  
Blogger Masy said...

alaaa aku bwk mendung je..ok laa tu mendung2 lg ramai org dtg sbb x panas. kene kasik triple laa bonus..huhu

September 06, 2006 8:49 AM  
Blogger zaida Ismail said...

ohh camtu erk bawak mendung kasik triple. Baguih la ko wat bisness hehehehe

September 06, 2006 4:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

askum...my pren...ari ni buat petama kalinya pok cik menjejaki ko punya blogspot...punyo la lamo pok cik menyepotnye....ari ni bejayo...pok cik jayo...banyok cite rupanya..meriah sekali...tulis la lagi...ada peluang aku baca...kat opis ni internet lembap sekali...jgn lupa bagitau kalu nak g kelas yek..terima kasih ari tu buat makan laksa...sedap..hehehe...ok beb...choowwwwwwssiiinnn CHI..raja..

September 11, 2006 3:19 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Aiyoohh nama anonymous nih... Tulis la nama Raja ker Loloq ker muahahha... Thanks bro sebab singgah blog aku. Takde yang menarik semua cerita yg terjadi dalam perjalanan hidup aku. Melalui Bahasa Ibunda yang telah di rosakkan oleh aku sendiwi hahahaha...

Laksa sedap erk? Nanti aku buat lagi. Kalau bard ngidam lagi ahhh... heheheh

September 11, 2006 3:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

pas nie kt penang bgtau la aku, bole kita jumpa yerkkkkk :)

yumm yummm rasa terliur lak citer loak sa nie, wt kn utk aku bole :D

September 13, 2006 2:36 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Kasih,
Boleh... Nanti aku datang umah ko raya ok?! Laksa ko kene datang umah aku la beb... Special...

September 13, 2006 4:43 PM  
Anonymous Anonymous said...

bole, raya nnt singgah la umah aku k :D

September 15, 2006 12:45 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Aku singgah .... Ada laksa?

September 15, 2006 1:02 PM  

Post a Comment

<< Home