http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Grey's Anatomy Season 2 Only On ntv7
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 12, 2006

Grey's Anatomy Season 2 Only On ntv7

Salam...

Good news to Grey's fans out there. Yup Grey's Anatomy will be on aired at ntv7 starting today.

Date : Starting 12th Sept 06, Every Tuesday
Time : 8.30 pm
Channel : Only On Your Feel Good Channel ntv7.

So stay tune!



Oklah another story....

Jumpa abah aku semalam kat KL. Ada course kat sini and berkesempatan jumpe aku and his menantu. Nak jenjalan pun susah sebab hujan lebat so at the end makan pizza hut jer kat Mall. Cerita macam macam la. Tanya aku bila nak balik kampung. Yup dah almost 3 bulan aku tak balik kampung. Sejak kawin aritu. So maybe kali ni aku nak balik dekat Raya excited sikit.

Wo wo wo balik kampung ooooo balik kampung hehehehehe... Horror!

This coming raya aku kene split cuti aku into 2. Nak kene balik kampung Bard jugak. First time beraya kat umah mak mentua. Gementar rasanya ialah in laws aku ni orang biasa.... Kekadang tu aku need more effort nak tau kehidupan di bendang yang indah itew. Makanan jangan citer la marvellous. Not like here semuanya ikan lama. Kat sana Fresh from sea. Orang balik dari laut punggah ikan, kat situlah diorang beli ikan. Imagine ikan laut yang masih hidup melompat lompat lagi dah dibeli orang.

First time tu menjerit jerit jugak bila ikan melompat lompat masa aku pegang. Bapak mentua aku gelak jer. At the end aku kutip sotong jer. Missed his kampung very much. Aku nak RAYA!!!!!

Lately ni banyak pulang aku dapat tix wayang free... Yelah aku memang jarang tengok wayang. Last aku tengok Madagascar. Infact masa couple pun jarang tengok wayang. Tak tau lah kenapa. Jangan kata tengok wayang dating dua pun susah. Musti ada kengkawan sekali Raja, Wirda, Abby, Nadia hehehehe. Bukan apa diorang nak mengelakkan maksiat hahahaha. Takpelah tu, now dah kawin boleh la berdua dua di wayang hehehehe.... I got tix for Snake on A Plane, Dead or Alive (D O A), The Wickerman and teater apa tah.

Supposed gi tengok D O A esok tapi Encik Ahmad Badrul ada futsal plak. Takan aku nak gi tanpa Encik Ahmad Badrul so burn je lah ticket tu. Snake On A Plane must see beb... diorang cakap best gilerrr.....

Yay! Finally Kak Linda telah memulakan tugasan update blognya semula hehehehe... At least aku ada tempat lepak hahaha... Kak Linda no more cuti for you ok?!

p/s: Malam ni ada raya recording besh besh aku dah raya dulu sebelum korang. Oit semua orang dah ganti pose ker belum. Jangan bebuat lupa plak hehehhe...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hoo hooo blk kg.... best la raya thn nie yerkkkk....

posa dh ganti abis ker, ehehehe... baju raya brapa pasang, huhuhuuu

kuih brapa puluh jenis, hehehe... anak sedara bl aku nk dpt nieee *lariii*

September 13, 2006 2:42 PM  
Blogger Masy said...

laaa lenkali bagi kat aku tiket2 wayang tu, tau le aku nk perabihkan camno.

DOA tu mmg lee aku nk tgk tau tak..huhuhuhu

September 13, 2006 3:27 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Kasih,

Tahun ni raya best gilerrr aku tak sabor....

Posa aku dah ganti masa posa 6 aritu la... aku tinggal 2 hari jer.

Baju raya tahun ni ada la 3 pasang jer. Dah besar buat bebanyak buat apa kan.. membazir tu amalan syaitan!huhuuu

Kuih buat la... tapi tak tau berapa banyak. hehehe...

anak sedara yerk... *Kejar.....


Masy,

Lerr mana aku tau ko ske tengok wayang kalau aku tau aku bagi la. Next time aku bagi ok....

September 13, 2006 4:38 PM  

Post a Comment

<< Home