http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Best Moments of My Life?
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 05, 2006

Best Moments of My Life?

Salam...

Just came back from Kak Linda's blog. Best moment of her life banyak gak. Wondering aku ada ker sebanyak itu? Hehehe.... Banyak la jugak. Kalau aku tulis kat sini alamatnya mati kering la aku nak ingat semua.

Antara yang paling aku ingat The Best Moments Of My Life ialah :

~ Umur 5 tahun aku dah pandai naik basikal provided jalan staright.
~ Umur 6 tahun aku dapat scroll pertama aku. Hehehehe...sumber inspirasi
~ When I know how to spell LEMBU.
~ Bila aku mewakili sekolah ke peringkat daerah untuk acara balapan.
~ Aku diterima masuk ke UiTM sebagai batch pertama program Diploma Mass Comm.
~ Meet a new friends and learn a new culture from Sabah and Sarawak.
~ When I was officially AHMAD BADRUL BIN ABDUL RAZAK girlfriend.
~ Terima scroll diploma I'm so proud of it because m' the eldest in the family.
~ Dapat sambung buat degree dalam bidang penyiaran.
~ Terima scroll Ijazah Sarjana where my parents wass sooooo HAPPY!
~ Diterima bekerja di ntv7 sebagai Exceutive Acquisition.
~ Masih bekerja di sini selama 2 tahun.
~ Received my first salary.
~ Bergelar isteri yang sah kepada Ahmad Badrul Abdul Razak.

Banyak jugak erk kenangan aku... interesting. But right now here I am... with a new status and a totally new life. Managing another half of mine. Trying to cope and balanced my time for working, my own quality time, other half, family and SO NOT FORGOTTEN my truly friends. I love u guys... Only death do us apart.

p/s : will update on Afadzal first new born baby boy. He is truly excited! Congrat's Afadzal & his lovely wife Leya.

9 Comments:

Blogger madame blossom said...

hmm.. what's the best moment of my life eh..

-settling down with hubby.
-having all 4 children
-balik belajar lagi..
-going on short trips with friends..

banyak sangat i think.. tak tertulis..ni yang teringat skrg aje. =)

September 07, 2006 7:33 PM  
Blogger aman said...

pls change my link to aman. pronto!

September 11, 2006 5:10 PM  
Blogger zaida Ismail said...

will do aman.....

Pronto?

September 11, 2006 6:44 PM  
Blogger aman said...

pronto tu bahasa spanish. kalau jawa maksud nye pantas. thnx for changing the link. i don't wanna give too much abt myself. i ni pemalu orang nye :)

September 12, 2006 1:22 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Hahahaha.. I know! Anuar told me!

September 12, 2006 2:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

best moment of my life, bl sis aku zaida nie gan bard bole kasi aku ANAK SEDARA, ehehehh :D

September 13, 2006 2:38 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Blossom,
The 2nd one is soooo sweet.... I liked!

Kasih,
Ko nak kene babap nih erk....

September 13, 2006 4:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

best moment..byk arr.....sentiasa buat hidup ni menarik..hidup biar sedap!

September 14, 2006 2:56 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Kujie,

Itu walls punya tagline.... hahahaha...

September 14, 2006 4:04 PM  

Post a Comment

<< Home