http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: A new Dawn!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, September 29, 2006

A new Dawn!


Salam...

Semalam... aku gi pasar ramadhan dengan kengkawan. Tak banyak aku beli sebab setiap berbuka ada bende wajib untuk Bard berbuka. Apa lagi buah melaka la... Yang still panas. Then saja penpusing tengok orang and juadah lain. Sedap jugak....

Kenapa aku tak berbuka kat umah? Ohh on weekends aku akan berbuka kat umah and seperti biasa makan berdua ni selera kurang. So weekdays ni aku berbuka la dengan kengkawan. Bard makan banyak bila berbuka reramai. Hehehe biasa ahh aku ada mission lepas kawin aku nak menambahkan berat badan dia. Kurus sangat la macam tak sihat plak aku tengok. Tapi aku rasa berat dia dah bertambah sebab dia complaint kata suar dia ketat hehehe...

Hari ini aku tak tau lagi berbuka kat mana. Ikut boss ahh mana dia nak berbuka. Kalau dia nak aku masak usually dia dak kuarkan ikan udang an ayam dari fridge tapi hari ni takde pun maknanya dia nak makan kat luar dengan kengkawan la tu. Tapi dia nak makan laksa yang aku buat sabtu ni! So aku kene buat laksa and nasi sikit. Bard ni laksa tu kat dalam perut dia takkan kenyang dia nak nasi baru kemas perut dia. So solat terawikh pun tak la terkujat.

Oklah aku nak sambung wat keje kang tak leh cuti raya plak. Aku suka ahh lagu Pencinta Wanita!

Ada sale on Clarks, Lewre and branded perfume kat area shah alam and Queen's Park. Jomm...

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

huk huk huk nk wt laksa yerkkkk :) bl la ko nk antar kt aku nie, dh kempunan tau, hikksss :p

wahhh bgs gak kalo ko gemok kan si bard 2 haaaa, biar nmpk sasa skit tau, bkn sasau lakkk, heheheh

September 29, 2006 4:21 PM  
Blogger Masy said...

sibbaik x brape menat sgt laksa jadik kuranglah rembesan air lior dlm molot aku yg berbau kasturi ni..hihi

jgn sok ko yg mmbesar bagai johan dahlah jedah oii..hehehheeh

October 02, 2006 9:04 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Bard dah komplen suar dia dah ketat hehehe salah aku ker? Aku menjalankan tugas sebagai seorang isteri iaitu memasak bagi dia makan. Dah kalau dia makan like no body business aku ker yang salah di atas kegemukan dia? hehehe

Masy.. ko tak minat laksa? Rugi sehh... Macam nak terajang dinding sedapnya...

October 02, 2006 9:40 AM  
Blogger Masy said...

x brape menat bkn le x bmakna aku x makan klu ko antau kat aku barang dua tiga mangkuk,aku bedal jugek..hehehe

ye mmg sedap tp mi dia tu licin, tensen aku hohoohoho

October 02, 2006 12:02 PM  

Post a Comment

<< Home