http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Haiihh... Banyaknya kerja...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, December 01, 2006

Haiihh... Banyaknya kerja...


Salam...

Heard the news Suria was addmitted. Sian ko... tapi takpe dia dah kuar sekarang and baru jer gussip gussip dengan aku. Memang aku ngan dia takde kerja lain hehehehe... Banyak lagi gussip tapi akak kita yang sorang ni busy touring the hotel pe citernye? Kesian perempuan mengandung ni.

Haihh.. Boss aku ker lion city *wink suria* hemm.... aku? Kat sini menyiapkan kerja- kerja aku yang menimbun walaupun cam tak tau jer nak start yang mana satu. Hampehkan aku ni! Yesterday abang ipar aku datang dari Penang son dia ada check up kat HUKM. Sakit apa? Tahla beb susah nyebutnya and aku rasa baik aku tak yah tanya sebab nanti aku eger nak tau amende ke penyakit tu.

Semalam Thursday nite Live start for it's shining Season 3. Got cross over from GLAM event! Sib baik ada Fayzrul gi GLAM kalau tak mati kutu kitaorang haiihh... Camana nak cuti erk? Aku rasa burnt jer la cuti aku 7 hari tu. takde hal la aku. Kalau korang cakap rugi pun takpe it's doesnt effect aku pun hahahaha... Anyway i cant wait for Mall Tour next year.. yay jalan lagik! Tak yah join Jom Heboh yang pentingnya.

Anyway... Aku dapat suprised call from my old old old list. Aku tak tau camana dia tau aku kat ntv7. Siap dah belek Friendster aku and fotopages. Aku tanya dia and of course dia taknak reveal siapakah jibraun iteww... Tapi aku berjaya memujuknya! See the face la! Hemm akhirnya ku tau jugak perempuan busuk itu! Haih... masih tak berubah! Apa nak jadik tak tau ahhh...

So.. back to the story... last Wednesday aku gi Seksyen 9. Buat apa saje round round dengan suamiku hehehe.. tetiba jer aku sudah jatuh cinta sama itu coffoe table. Hemm.. end up haruslah ianya dibeli kalau tak aku tak leh tido malam hehehehe... Next month aku dah aim satu lagi furniture untuk 2nd hall. Statement Bard...

" You beli barang bebanyak katalah nanti kita nak pindah habislah I!" Salahkan mu jangan salahkan ku- Nurul & Ajai.

Itu lenkali la akak fikir ya boss. Haiihh finally siap jugak brief FESTIVAL aku. So by the time boss aku balik dah boleh sign off the brief. Another work load on the way! Hehehehe... Tapi rather than do nothing or to be exact Makan Gaji Buta baik aku buat kerja betoi tak? Aku merasakan cam dah lama aku tak sakit la. Bukan mintak tapi aku perasan la aku akan dapat demem 4 tahun sekali. Hehehe Dasyat tak aku ala ala tahun lompat gitu! Tapi sekali aku demam cam ala ala mc 3 hari ok! Worth it! Hehehee Ishk! Takmo ahh sakit seksa! Aku nak camni jer ala ala maintain gitu. Tapi ada orang kata kalau aku mengandung musti teruk alah! Horror! Habih la aku. Suria yang hyper pun kene alah inikan aku musti warded 1 bulan kot. Aiyah!

Oklah got to go aku lapor jer....

*Esok cam nak gi Zoo la buang masa, Tapi I bet you bard musti nak melepak kat umah jer! Horror!

6 Comments:

Blogger Masy said...

ha'ah laa org kata gitu ah..klu jarang saket ni mmg 'mendapat' masa pregnant..hukhukhuk abeh aku yg takot jarom picagari (saya takot jarom - ikut iklan Era) ni camno lak??hukhukhukhukhuk

December 04, 2006 9:03 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Amboii besa ni takutkan aku plak erk nak kene babab cam Kasih?

Ko takut jarum erk nanti ko pregnant lagi besar jarum ko dapat habih la ko!

December 04, 2006 12:15 PM  
Anonymous Anonymous said...

wooiiii, statement jarum besar 2 bkn aku kasi ko ker dulu beb, muahahhaah....

mentang2 dh dpt jarum besar, nie nk takot kn si masy lak, hehehhe...

ala masy, now mmg la takot jarum haaaa, sok2 dpt jarum besar 2 haaaaa, ko dh x takut dh, percaya la kata akak mu nieeee :D

December 06, 2006 3:20 PM  
Blogger zaida Ismail said...

oit statement ko...... hehehe ko bila plak?

December 06, 2006 3:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

aku?? anytime jer beb, muahahahahah

December 07, 2006 10:08 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Wahh takut ni statement berani mati...

December 07, 2006 11:00 AM  

Post a Comment

<< Home