http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Aku dah takde mood shopping - Suria ...Erk!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 14, 2006

Aku dah takde mood shopping - Suria ...Erk!

Salam...

Been YM-ing Suria just now. Talking about almost everything. Friends, Uni life, her life, her tummy, married life and not forgotten about the Singapore trip. This woman is totally crazy hehehe...

Beli sup pakai baju kelawar (LOL) Suria yang aku kenal dulu terlalu mementingkan appearence. Unless kalau nak breakfast kat Maju Maju. Then t-shirts and jeans jer tapi still ok. Kelawar?! What happen to u la dear. I think this is what we call pregnant fever kot hehehe.. Anyway sekejap je tu nanti kebah should be ok oledi.

Haiihhh actually aku tgh tengok gambar trip aku ke Kuching last year teringat kat perempuan inih. Tetiba dia online terkejut akak! Anyway aku tak sabar nak tengok dia bila dah masuk bulan ke lima. Mesti dah ada wajah mummy! The best statement she made tadi..

Dia : Esprit ada sale tapi aku malas nak beli sebab nanti bukan muat pun
Aku : Aiyohh kawan ko akan membesar for this 5 months jer nanti u'll back to normal.
Dia : Eleh by the time tu dah 7 bulan lepas tu...

So aku assumed dia kengkonon nak cakap baju tu dah tak fancy kot by the time dia back to her normal shape. Suria Suria....

Aku still ingat satu kejadian yang lawak happened kat UiTM dulu. Masa tu aku tengah buat diploma at 2nd sem so still dok kat hostel, Teratai 3 while Suria and Nad at Teratai 1 kot. Masa aku tengah baca buku sambil dengar Hitzfm then aku dengar ada satu perempuan ni masuk contest and dia menang duit ahh and suara perempuan tu sejibik cam Nadia. So sambil budak tu menjerit aku dengar satu suara gelak and cheering kat belakang cam Suria. Aku pun tanpa berlengah lagi terus amik payung (time tu hujan) berlari ke hostel diorang and aku tengok Nad and Suria tengah baca buku tak salah aku.

Aku : Oitt korang menang duit erk tadi....
Suria and Nad buat muka terkejut...
Aku : Sudah tak payah nak berlakon. Tak kira korang kene belanja aku jugak eventhough aku tak terlibat.
Suria : Mende ko cakap ni? Contest apa?

Aku terus explain la apa aku dengar tadi. Apa lagi 2 ekor makcik ni gelakkan aku takde kesian la... Rerupanya bukan diorang salah orang da..... Malu aku last last terus makan maggie kat bilik Nad. Horrorific! Malu aku! Sampai hari ni kalau aku citer pasal bende tu sure makcik ni gelak takde kesian punya!

* Aku ada dinner ngan PR Hilton KL esok. Yay! Lama tak jumpa Sharon, Zalia and Alia... See ya!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hehehehe!

malu aku... but then, pakai baju kelawar sebab tempat tu area flat, and it's in singapore! takde orang kenal saya!!!

hahahahaa... best la dulu, time uni...

haih, semua pun dah kawin...

November 15, 2006 11:01 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Hahahaah ala ala bini spiderman!

Time Uni tu la ko langgar anak cina yang belajar kat UM tu hahahahah

November 15, 2006 6:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

haaaa beb ko 2 bl lg nk pakai bj kelawar ala2 deman pregnant x kebah, muahahahah....

aku sentiasa menanti kn detik penuh bermakna 2 tau :D

November 16, 2006 11:14 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Ko nak kene babap dgn aku tak? Ohh ko nak tengok aku seroyot la erk? Sabor!

November 16, 2006 3:53 PM  
Blogger Masy said...

penah gi sri hartamas pakai pijama je, tp takmo ah kuar kete wpon diajak dgn poyo dan kejam oleh budak2 umah aku. no no no no dont phunk wif ma heaaaarttt

November 19, 2006 12:26 PM  
Blogger zaida Ismail said...

kesian ko hahahaha bila nak buat lagi kat sek 9?

December 06, 2006 3:40 PM  

Post a Comment

<< Home