http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Reunion?
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 05, 2006

Reunion?

Salam...

Hem... I wanted to go for holiday! Tapi ada beberapa sebab yang menjadi penghalang...

- Malas
- Bard takde cuti since ramai VSS
- Bard nak gi Langkawi aku nak gi KK
- Raya haji belum tentu dapat cuti inikan pula...

Anyway hari ni ada recording New Year program, Nite of Soulful Stars. Antara artis terlibat adalah Ning Baizura, Taufik Batisyah, Mia Palencia and Vince. Aku rasa cam nak stay la nak tengok! Tapi tak tau la lagi camana.

Pagi ni aku bangun awal seawal awalnya. 6 am aku pun tak tau kenapa la aku mangkit awal sangat. Biasanya kalau aku tido sorang (Bard shift malam) aku akan bangun awal sebab rasa cam tak secured! So di kesempatan itu aku pun gi la mencuci sesikit tupperware yang dikotorkan lakiku iteww. Biasanya aku balik umah sorang aku terus naik atas and mandi terus tido. So sebelum balik Bard cakap ada tupperware kotor kat dapur. Rupanya dia bawak bekal the day before. Pandai ni isi sendiri kalau tak semua mengharapkan aku.

Semalam aku gi makan kat kedai Zul Yahya kat Sek 13. I must say aku salute la dia. Eventhough ada pekerja semua still sometimes dia amikm order and dia lah kutip pinggan kotor. Aku nampak dia pun ok dengan pekerja dia. So there aku jumpa Raja sembang kejap and dia ada cakap Kak Linda nak ajak bebudak Diploma Mass Comm batch aku la buat reunion kat umah dia. Buat collection sikit and then jalan. Good idea! Aku baru jer sebarkan kat kengkawan lain. Semua cakap ok just tunggu green light from kepala projek tak lain dan tak bukan Raja Izwan Iskandar! Hopefully jadik ahh kali ni.

Oklah got to go... Banyak kerja! Nanti boss marah. Wassalam...

*Hari ni adalah hari Selasa cam lambat jer nak weekend?! Aku nak balik Ipoh ada bende nak report!

6 Comments:

Blogger madame blossom said...

waah.. ada taufiq? dia memang diminati kat sini. I hope he can break thru kat Malaysia. He's really a nice humble guy.

ok.. gi buat kerja.

December 06, 2006 10:44 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Blossom,

One of the reasons we want him is because he's famous there and a few people said he's good too.. And he proved it that nite!

December 07, 2006 9:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

i want taufik 2 la, muahahahah...

December 07, 2006 10:06 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Ko nak? By hand ke by post?
Let me know ya! hehehe

December 07, 2006 10:58 AM  
Anonymous Anonymous said...

elehhhh... owang dah pegi holiday dah honeymonek ari tuuu kat melaka... tak heran laaaa... next year nak pegi langkawi lakkk... wanna join?

weyyy reunion tu watper diploma jerkkk nanti aku takleh joinnn... ngan degree skali ler weyyyyy... nak itut jugakkkkkk

December 07, 2006 3:33 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Gi langkawi dgn ko? Takmo ahh aku! Susah nanti ko tu dah la ala ala...

Aku takmo buat reunion dgn degree sebab nanti makanan tak cukup ko makan! hehehehe

December 14, 2006 10:58 AM  

Post a Comment

<< Home