http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Saat Elly cuak memang lawak giler...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, December 07, 2006

Saat Elly cuak memang lawak giler...


Salam...

Semalam aku balik and gi makan kat Sup Utara Sek 9 dengan Conny, Abby, Elly and Bard. As ussual la bila reramai ni tak hengat dunia bila sembang and gelak jangan tanya la for sure satu kedai pun ala ala nak join table kitaorang. Then dalam keseronokan bersembang tu tetiba phone elly dapat sms. Muka elly pulak terus berkerut...

Elly : Oit tolong aku ada orang sms ni aku tatawu saper (elly cam nak nangis)
SMS : "Hi baby... udah udah la tu gelak bila nak balik?" (camtu lah bunyinya aku lupa)

So at that time aku, abby and conny tengok la sekeliling cari kot kot ada orang yang kenal tapi takde. Elly sudah ala ala berpeluh takut gitu! Aku, Abby and Conny takde kesian punya gelak sambil takutkan dia. Bard dok cakap "abih ahh ko elly ada secret admirer plak".

Tetiba masuk lagi satu sms : Kura kura dalam kuali, (aku lupa la apa sambungan pantun ni)

Elly dah buat muka takut dan ala ala nak nanges dah i assumed! Aku and abby dah gelak takde keisan bukan apa lawak giler muka dia masa cuak tu. last last budak tu sms lagi...
"Baby, ni I la Baby Asiah!" Huargh hahahahaha.... Tapi still tak tau siapa orang nya sebab dalam kedai tu takde sorang pun yang dia kenal!

Apa apa pun i had a great time! Yelah seharian kerja takde gelak then jumpe bebudak ni realese tension sikit. Haiihh cam taknak weekend lah! Sebab aku kene join Jom Heboh weekend ni! Horror la.... Siapa ada ubat cirit birit? Bagi aku.. sesambil ada mc dapat la jugak aku kuruskan badan makan pil tu!

Lee.... aku tau perasaan ko setelah di fofulerkan oleh sebuah magazine tempatan. Buat bodoh jer carry on update blog ko. Kalau ko tak update blog apa la aku nak baca....

*Haiyoh almost forgot today got brand review!

9 Comments:

Anonymous Anonymous said...

woy bongokkkkkkkkkkkkk... jangan arrr expose gambo besau aku tuu... ohhhhh tidakkkk... mak tak sanggup di expose sebegitu ruperrrrr.... by the wayyy... dialog2 sms tu auta laaa bukan faktaaa.. meh aku bacakan sms tu skali lagi "baby, bawak2 ler tinggalkan meja makan tu orang lain nak duduk jugak" tu yang buat aku cuak tuuu... saper plakkk yang skodeng aku sampai ke Ani Sup Utara... lagi pon aku dah lamer tak di expose di majalah tempatan, takkan dorang ingat aku lagik... ari tu Raja offer aku blakon tv pon aku tamo... ishh ish ishhh...gelemer betol aku nihhh.. kwang kwang kwanggggg

December 07, 2006 3:30 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Perasan.. so bagilah lagi dua statement sms tu... Hahahaha for sure bebudak ni gelakkan ko takde kesian cam aku and abby ahahahaha

December 07, 2006 6:42 PM  
Blogger Unknown said...

Hi Zaida..thx for your nice and inspirational comments in mak nyer blog :) Nanti mak komen laei kat blog u ols nih..ehhh tapi sapo tuu yg ngamuk muka dia besau masuk blog u ols?? hehehehhe

take care :)

December 07, 2006 7:37 PM  
Blogger Masy said...

suke nau ko kat sek 9 ek. tp dawod kesayangan ko dah convert jadik bank, ilanglah kenangan percintaan ko dgn bard hehehheh yg kekal hanyelah kete aku dpn arwah kedai dawod tuh

December 08, 2006 8:30 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Lee,

No problemo! Ohh yg ngamok tu? Tu la Elly yg tak tiut iteww tapi perasan sangat u olss!

Masy,

Dawood dah meninggal? Tu ke sebab kedia dia tutup? Aku rindu tandori dia.

December 08, 2006 5:42 PM  
Blogger Masy said...

woi woi..takde aa mane le aku tau psl dawood tu. yg meninggal adalah kedai beliau, namun nasib beliau masih menjadi tanda tanye hihihi

December 12, 2006 8:38 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Apa ahh ko aku ingat Dawood tu dah meninggal... Tengok dia sihat jer. Tapi aku rindu ahh tandori dia!

December 14, 2006 10:57 AM  
Blogger Unknown said...

Hi Zaida...nak YM mak?? kindly send your YM address to my hotmail b_leez@hotmail.com

Tapi mak taks elalu bukak YM nih..yg selalu bukak ialah MSN. Mind u ..waktu berbeza pun susah gak nak borak borak,kan?? BUT who knows, might see u one of these days!! :)

Take care darling

December 14, 2006 3:25 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Nok.. ingatkan ada yahoo email... I takde msn la Lee... How la?!~

December 14, 2006 4:40 PM  

Post a Comment

<< Home