http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: I Took Picture with Boyz II Men - Oh My GOD!!!!!!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, January 25, 2007

I Took Picture with Boyz II Men - Oh My GOD!!!!!!


Salam,

Yess... It is BOYZ II MEN in the house! I admired them so much! Since I was in Form 2. Name it I know the song baby! They are awesome and also they are too busy playing the PSP! Nahh I should get one too... For the sake of myself when my hubby busy playing PS2 with his bro!

Neway that's for today... Chill out in Genting people!!! Aku tak gi la.. Sebab akak tak tahan sejuk heheheh....

p/s: Aku dah aim dah bende tu... tunggu masa nak target lock jer...

7 Comments:

Blogger madame blossom said...

dah 'men' pun diorang tu eh?

malam tu boleh tidur tak??

February 06, 2007 12:29 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Boleh jer.. nyenyak hahaha tapi dok mimpi PSP diorang tu huwaaa.... nak jugak... Nak kaler hitam!!!

February 06, 2007 2:25 PM  
Blogger Masy said...

sibbaik bkn Il Divo huhhhuhuhu tp jeles gak huhu

February 07, 2007 12:10 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Il Divo apa barang beb... Neway aku admired diorang nih dah lama .... So next will be backstreet Boys yehaaaa

February 07, 2007 4:56 PM  
Anonymous Anonymous said...

lama tk jenguk..sihat ke..sik tgok pic tummy org jer...heheheh..awk tu bile lagi?

February 22, 2007 9:26 AM  
Blogger zaida Ismail said...

eh eh eh ni hint hint nih hehehehe... Doakan je ok. Amin amin amin.... Klau ada nanti zaida amik gambor sendiri selepas di sensor dan.... paste kat sini wokeh?

February 22, 2007 6:55 PM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

March 02, 2007 3:37 AM  

Post a Comment

<< Home