http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Thanks Abah! I Love You So Much!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, January 16, 2007

Thanks Abah! I Love You So Much!

Salam...

Haiih last weekend best giler! My parents came over to my house for weekend holiday... On Saturday I got an appointment with Dr. Harwant. He said that my spinal is mobiling around my lumbar. Haiihh kecoh! Pada aku sakit sikit jer takde mende pun. Then dia bagi aku mc from Monday till thursday. Biarlah dia bagi aku sebulan MC pun aku tetap akan berjalan dan shopping hehehe...

On Saturday balik dari Pantai Abah, mak, bard, udin and aku merayap ke KL sempat la shopping ker Sogo hehehe. And the best thing is Abah bought me a watch! Yay! I liked! I been eyeing this watch for a few months already tapi tak mampu jer nak beli. At last I got it! Yes. Thanks Abah! I love you so much. hemmm..

Eteing for a lot of things sebenarnya tapi taknak cakap ahh nanti tu aku beli sendiri. Khamis ni my in laws will be coming here ti=o visit their sons, daughter and menantu diorang yang sakit ni. Aku cam biasa ahh cober line kengkonon tak sakit. And on Khamis I got appointment with Dr. Harwant and my in laws nak ikut jugak how la like that?! Last week jumpa Dr Harwant parents aku ikut siap tanya soalan banyak ni abah aku. This Khamis aku tak tau ahh camana..... Cakap la Good Luck kat aku. Mana la tau aku kene serangan asthma plak hehehehe...

Oklah till then, aku banyak kerja and at the same time sibuk membalas email Suria. Aku risau lately ni dia asyik makan nasi lemak. Sibuk je aku ni laki dia tak bising aku pulak kecohh hehehehe.... Nanti aku upload gambor dia yang dia hantar kat aku thru MMS. Dah nampak perut dia... Next entry ok? Promised!

p/s : Aku lapo rasa nak makan Prosperity....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home