http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Balik Kampung Ipoh and Penang... Yeha...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, April 05, 2007

Balik Kampung Ipoh and Penang... Yeha...

Salam...

Today aku excitted sangat sebab aku mau pulang ke kampung! Lepas kerja petang ni Hubby and I akan balik Ipoh sebab esok ada medical check up. Hubby kene tengok F1 kat TV. Sib baik dia tak complaint hehehehe... Tickets let go.. sob sob sob!

Esok aku punya check up is at 9 am. Aku dah tau dia nak suruh aku buat apa. Angkat kaki 90 darjah. Golek atas tilam and bend badan 90 darjah. See aku dah boleh jadi Dr. Orthopediks kaedahnya kak namduabelas oii...

Oklah aku baru balik daro PC Edisi Siasat nih and I'm bloody damn excited now hehehehe balik Ipoh and Penang.... laksa Penang and seafoods here I come babe!

p/s : Aku ni apsal kuat makan ahh?

4 Comments:

Blogger Masy said...

aku pon kuat makan..eh.. tak tak. aku suke makan.. ala.. sementara ada selera ni makan je. sok2 dah saket terlantau tak ke sesia je.

April 09, 2007 8:51 AM  
Blogger zaida Ismail said...

yes ritee... my friend! Masa aku sakit dulu apa pun tak lalu. Rugi seh dah la sakit kat Ipoh and makanan nya rasa cam nak jilat siku!

April 09, 2007 10:08 AM  
Blogger Unknown said...

Gituuuuuuuuuuu...mak jeles nok leh balik kampung makan sedap sedap..kat sinniew kais pagi makan pagi je laaa..**matilaa ayam :P

Have a great week... hope u had a good time kat kampung!!!

April 09, 2007 5:48 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Heheheh takpe nok boleh makan salji kaedahnya heheheheh...

YES i do had a great time in Kampung and the foods i tell you all fresh from farm and sea la... I had the fresh seafood.

April 09, 2007 6:03 PM  

Post a Comment

<< Home