http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Eating Marathon last weekend....
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, April 02, 2007

Eating Marathon last weekend....

Salam...

As promised! Here is one of the pictures on Ayuz and Yuzai reunion. Banyak gambar yang tak buleh upload exclusive taw!


Last Saturday akak bujang you all.. Yerlah hubby keje and akak telah dikidnapped oleh Abby, Wida and Nini. Apa lagi agenda kami.. since Malaysia is on sale kami pun shopping till we droppod hahaha... sebenarnya aku memang dah lama nak shopping baju kerja. Aku dah lama tak shopping and baju pun dah lama tak beli so since Malaysia tengah sale ini lah akak membeli belah. Lupa dirik.

Sebelum kuar kami dah gi makan lunch kat kedai TTDI. So teruslah ke OU. Aiyohh the parking is very very hard to get you all. Then i realized SALE! SALE. Walaupun bonus akak tak masuk lagi tapi tak mengapa gaji sudah masuk katanya! Then mula lah berjalan ke sana dan ke sini. Baskin Robbins ada la discount so apa lagi inilah hasilnya....


Adik Wirda si Waji jangan cerita la aku tak tau berapa riban dia habis semua kedai kami masuk dia beli baju, Jeans je tah berapa helai. Sambil membeli belah sempat lagi bergayut dengan boyfriend dia and boyfriend dia nun jauh di Kota London kaedahnya. Haru sungguh. Aku cuma beli office attire kat PADINI. Tu je mampu. Bak kata Abby belanja ikut kemampuan kang hujung bulan takde duit. Betui tu. Takkan nak pinjam kat ko plak kan Abby?! (Hehehehe..) So tak banyak la yang aku habis. Lepas beli baju aku kami singgah la ke Klunag Station. Nini, Waji and I had bubur ayam, Abby and Wirda had chicken chop.


Lepas Kluang Station dengan perut kenyang kami meneruskan modus operandi shopping. Since aku dah takde mende nak beli follow je lah sesambil tengok ada tak outfir yang sesuwai untuk AIM nanti. Hujung bulan nih. Kalau tak sempat aku tempah jer la. Opss tailor tak ternama key bukan tempah kat Rizalman atau Radzuan Radzwil. Tak mampu mak. Hemm boss is leaving to Cannes for the market. Haruslah dress dia tahun ni imported dari France kaedahnya.

Habis shopping kami bergerak ke The Curve kengkonon nak tengok wayang tapi tak jadik la plak. Sebabnya FULL HOUSE. Makan hati! Aku ingatkan kat The Curve adik wirda dah tak shopping dah. NO IT ISNT. Dia masih la shopping 3 helai baju lagik. Aiyohh fenin la mak!

Balik dari Curve kami terus menghala ke tempat yang penuh nostalgia masak belajar dedulu. mana lagi Uptown la. Char Kuey teow dia ala ala Penang mari seh aku suka giler! Sedap macam dedulu jugaks. End up aku makan 2 pinggan oppss! Makan again?

Hmm... cant wait for this weekend I'm heading back to Ipoh on Thursday coz Friday aku ada medical check up (on my operation and yes I'm not pregnant!) Lepas check up aku kene ke LHDN to do clarification on hubby and my account. Like daa... lepas tu we are going back to Penang yea..... Craving for the seafood restaurant near the sea side... Char kuey teow, Laksa, Fresh fish and ect.... slurppp....

Will update soon.....

P/s : On 10th April is our 6th Ann. Hemm so will celebrate in Penang with loads of seafoods hahahaha

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

astaga,aku tau ler kau suka makan. tapi sampai kau belasah satu pint ice cream tu, musykil gak aku... tsk tsk... ko nih memang ler ada bottomless pit. hehehehe!

seronok tengok muka budak2 ribena tu... kem salam kat derang!! =D

April 04, 2007 9:55 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Hehehe nak buat camana akak dah tergoda...

Kim salam erk? insya Allah tapi ko saper erk?

April 04, 2007 10:48 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Kak Linda erk? Your trade mark is Kanak kanak Ribena.... Is it you?

April 04, 2007 11:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

suria la yang kasi comment... aku malas nak sign in kat google... aku terclick kat anonymous... kah kah kah!!!

April 04, 2007 2:36 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Sesuwai! Aku ingat kak linda sebab status kanak kanak ribena tu selalu dia hamput kat kita...

April 05, 2007 9:05 AM  

Post a Comment

<< Home