http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Langkawi - 6 hari lagi!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, April 25, 2007

Langkawi - 6 hari lagi!


Salam...

6 hari lagi aku nak berangkat ke bumi Mahsuri. Yes aku teruja sebab selama 25 tahun aku hidup ni la first time aku nak ke Langkawi. Bard teruja sebab nak pegi dengan aku. Percaya tau tak this is our first holiday. Honeymoon pun tak pegi k. Ok company tambah bonus gue tahun depan key sebab jarang cuti. Hahahaa

Preparation? takde mende nak prepare pun biasa jer bukan nak gi Cannes macam kak lotfi. Haii sejak kak lotfi pegi Cannes hidup aku macam tak terurus. Apa lagi semua orang cari aku. Tanya tu and ini. Pening aku. Plus Kak Lotfi ada pesan kat aku make sure everything is in black and white maknanya kalau kaler lain tak leh la erk? hehehehe.... Jerawat aku pun naik macam di tabur baja. Sampai period pun tak datang sebulan punya stressnya aku bila kak lotfi nak gi cannes. Hadooii dah la AIM dah dekat sib baik Fayzrul ada boleh la dia handle AIM job kalau tak matilak mekk! Hahaha... Neway she's back now.

AIM is just around the corner and I am totally busy with a lot of things yang need to be settle before i go on leave. Hey Perodua nak launch a new car in 10th May ni. Guess what?! Ada LIVE cross from the launch kat dalam Thursday Nite Live so sesiapa yang nak tengok kete baru tu jangan lupa menonton ya.... Plus plus plus dont forget to watch AIM.... Takde repeat taw at least AF ada repeat esoknya heheheheh.... Siapa yang akan menang kita tungguu...

p/s : AIM 14 is a blast!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home