http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: I was locked?! - Great!!!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, November 12, 2007

I was locked?! - Great!!!

Salam,

Sowi lama tak update. Mel, here are some updates hehehe... My raya was awesome. Ahh kelmarin last raya. hmm yesterday last open house umah metsue. Hmm nasi kerabu terajang dinding. tapi jangan tertipu bukan dia yg masak kakak dia was imported all the way from Kelantan.

Last saturday.. ehem.. ehem.. citer sedih ni. Aku bangun pagi kemas rumah and do some laundry. biasalah laki mak selalu tukar baju. Hehehe so after buat semua kerja aku masuk bilik air mandi. Because my next list is to go to Putrajaya umah my brother in law. Wife dia, kak fiza buat laksa. Ahh aku memang suka la laksa dia terajang dinding tu yang tanah runtuh kat Putrajaya tu hehehehe... So bila aku masuk bilik air aku rasa cam tak sedap hati. When I got this kindda of feelin aku tau something bad will happen to me. (Ni bukan kurafat ni namanya instinct) So leapas mandi... so true aku bukak pintu it was jammed! Matilah mekk dok dalam bilir air...

So here you go aku spent almost 1 and half hour dalam toilet. Memacam bende aku buat nyanyi la.. scrub muka la scrub badan la sambil tunggu pintu dibuka. At last pintu terbukak dengan tendangan en ahmad badrul because i think masa tu bad dah hilang sabar and pintu pecah hehehe... So kami keluar rumah menuju ke Putrajaya at 2 pm instead of 12 ohh ... rugi...

Aku makan 3 mangkuk laksa at my brother in laws place. Masa ni aku kene gelak sebab terkunci. Mak tak kisah janji makan laksa. hehehe... laksa dia best woo...

Semalam ahad, tuan umah datang. As usuall ada jerla bende dia bawak kat aku. Pinggan mangkuk la, chocolate la, pasu la. Teringin aku nak tengok umah dia meletop ker. hehehe nampak gaya macam meletop jer. The husband check out the door yang telah di karate oleh che bad. Hehehe dia kata takpe nanti dia ganti. Muahahaha.. upanya bini dia pun pernah terkunci camtu. Sesuwai!

Check out blog kak lotfi. Wah ada gambar orang tido terkangkang and ternganga and suprised salah satu gambar itew adalah fayzrul. Camana aku bleh tak kenal. Datang raya umah orang pi tidoq plak. Apa la... terus cancel mak dia nak carikan calon isteri hahahaha...

Nanti aku update pasal raya erk? raya aku meletop kat Penang. Memang suasana raya. Ada mercun and bunga api! Polis? Takde hehehehe... Mercun dang bunga api kat sana dijual di pasar ikan tak seperti di KL terpaksa dijual di pasaran gelap. Hehehe..

To Suria and Mel nantikan kemunculan entry raya aku mesti korang impressed dengan geng mercunku hehehehe...

Takziah ke pada Rahimi and Zalela. Zaimir Rahimi telah kembali keramhmatullah last friday. Semoga rohnya dicucuri rahmat. Al Fatihah...

p/s: Somebody start panicking because i am not pregnant. Hello!!!! Look who's talking!

3 Comments:

Blogger Masy said...

aiseyy sibbaik ade encik asben. klu tak sure kembang sume daki baru leh kuar hehe..

mane gmbr2 mercun ko jeda.. lambat tau..

November 16, 2007 8:29 AM  
Blogger zaida Ismail said...

Beb aku dah hapdate dah! En asben tanya aku kalau aku terkunci dia takde camana? Camana erk?

November 21, 2007 5:41 PM  
Blogger za:lela said...

zaida..
tq for ur concern..
doakan yang terbaik utk aku!!

March 04, 2009 5:06 PM  

Post a Comment

<< Home