http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Ian How Are You?
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, August 29, 2007

Ian How Are You?


Salam...

Hmm now Ian dah masuk 2 bulan. Tapi aku masih tak sempat nak tengok dia. this week cuti lama tapi aku ada LIVE prog for Merdeka, Family Day, Roadshow then in laws datang ada rombongan merisik kat Damasara. Matilah Mek.. takde kehidupan minggu ni! Yah and the list will go on and on...

7th Sept 07 - Hahahaha aku berjaya meloloskan diri ke rumah suria around 5pm and I am not late ok! Sebab aku cuti da. When i saw Suria it was like 'ehh dia ni dah beranak ker? Cam sama jer!' Muahaha and I saw her precious in her arms. Ohhhhhh.... so sweeet! Managed to hold him for a while and he's quite heavy dah. Dia berjaya mengaburi mata aku. yelah masa lahir Suria kata kecik jer 2.9kg and now? Sudah besar!!! Wonder dia minum susu apa?! and Suria said dia suka mandi! oit cam suria jer muahahaha.

I was so touch bila tengok Suria mandikan anak dia. Aku cam rasa ehh betul ker sidekick aku yang 'giler' dulu ni dah beranak?! uwaaaa... bahagia erk! Aku? Suria tanya "Ko bila lagi?" Er.... Aku erk? tunggu green light dr account bank then aku akan menyusul. Muahahahaha...

Haiihh and puasa coming! yay Seronok nya puasa... I missed the ikan bakar Pasar Ramadhan Stadium Shah Alam Yummy!!!!!

p/s: Sesiapa yang belum menggantikan puasa yang ditinggalkan sila lah ganti erk. Jangan bebuat lupa kang kene rebus hahahahah...

4 Comments:

Blogger Suria Khamis said...

meh ler datang jumpa ian lagi! =D

September 13, 2007 1:39 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Heheheh poser ler.. nanti raya auntie datang lagi k...

September 13, 2007 1:50 PM  
Blogger Masy said...

dtg jelah stadium tuh.. mengancams!~

September 17, 2007 12:08 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Hari hari aku gi masy! Sampai aku dah hafal dah kedai tu semua huhuhuhu

September 17, 2007 12:10 PM  

Post a Comment

<< Home