http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Zaida yang Confiused.
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, February 26, 2008

Zaida yang Confiused.

Salam...

Hari ni adalah hari Selasa. Aku masih menunggu beberapa job yang pending. CSD very da busy ngan election. Habis segalah kederat dikerah. Tak kisah janji kerja aku siap.

Last nite aku tengok CD gambar aku and tengok gambar Ian anak Suria. Baru aku perasan dia masa lahir muka lain bila dah besar lain. Aku tengok dia makin putih dan tembam. Mukhreez anak nadia pun sama. Sama cam anak anak sedara aku yang lain gak masa kecik lain masa besar lain. Ala ala camoflage hahahahaha... Baby memang camtu kot. Diorang tak minum susu diet cam orang besar erk? Heheheheh saja tanya! Zaida Confiused!

Aku belum lagi update entry for Langkawi. Mungkir janji lagik. tak sempat la beb. Very da.... tau. Lately ni aku perasan yang aku suka minum milo and ribena. Maybe sebab aku suka mengata Mazlan suka minum Ribena muahahaahha... See jangan mengata orang nanti kene balik. Mak dah serik you! Hahahaha...

I got my book list already!


1. Shopaholic & Baby - Sophie Kinsella
2. Remember Me - Sophie Kinsella

3. Rindu Cintaku - Fauziah Ashari

4. Something Blue - Emily Griffin

5. Something Borrowed - Emily Griffin

Berapa erk aku nak rabak bulan ni? Matilah nak kene save up beli buku lagi....Ohh hari ni aku tak drive bard hantar. Then cam nak gi MPH dulu before membeli kat Teso barang rumah banyak habis. Suria... after I see your facebook now I am one of Sophie Kinsella fans also! Thanks SURIAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Thanks to Nuar and Lotfi for the Ole Ole from Bandung. :) Tak tengok lagi nanti kat umah aku tengok.

p/s: Hmm... aku nak beli buku..... saya takde mood la!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home