http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Zaida? Yes?! Anything?
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, February 25, 2008

Zaida? Yes?! Anything?


Salam...

Last weekend aku very da busy! Laundry and kemas umah (mencuci, mengemop and mengelap) Bard? Tido sebab dia kerja malam. Baru la aku tau kalau buat keje sensorang memang memenatkan. I need rest! I need holiday!!!! The time will come! Sekarang jiwa kacau reda sikit tetapi ia akan datang kembali.

Last Friday, hidup aku huru hara dengan nak menyiapkan banyak mende. Gi tengok showreel je 4 kali, Boost campaign material lagik... tu jer dah hamik 1 hari aku. Cam nak pengsan. Balik umah aku terus 0%. Tapi takpe aku all out minggu ni sebab minggu depan aku cuti.

*apsal la font ni cam bebaik sangat? So not me!

Setelah penat aku kemas rumah and buat laundry semua tetiba aku mendapat idea untuk mengubah book shelf aku ke dalam master bedroom. Bard? Haruslah tak bersetuju sebab nanti aku akan sibuk baca buka jer hahahahaha Dia yang dengki! Ohh cakap pasal buku aku nak beli 3 buku bulan ni tak kira! Nak sagat sayang pulak hehehehe....

Haiihh... hari ni nak balik awal la. Nak gi recce kat MPH. Aci tak? Tak aci? Tak kira hahahaha.... I m planning for my anniversary trip. Tengah decide nak gi mana. Maklumlah cuti banyak kan so boleh la aku ala ala cuti cuti malaysia bulan July ni. Provided takde big event la erk. Kalau tak? Kenang Daku Dalam Percutian mu la jawabnya. Maksu call tadi cakap Shelly baru beli umah kat Bukit Subang harganya 400K. Oit ko beli umah apa erk? Bila housewarming? Aku? Tunggu dulu. Mau kumpul duit hahahahaha.... Nanti aku beli sebelah umah ko.

Aku dah start update blog kat umah guna word. Sampai opis aku hanya copy paste sahaja. So jangan salah anggap ingat aku menulis entry masa waktu bekerja yer..... :)
Oklah got to go. Buhbye...

p/s: Mengundi kali ni rasa cam tak leh balik ada kenduri kat sini. Jiwa bengang!

3 Comments:

Blogger eLLe said...

ehhehe..maksu ni main terjahhh je..actually kite usha2 rumah je..antara yg diusha area denai alam, bersebelahan je dgn bkt subang..

ada gak usha kat bt jelutung tp dah phase akhir2..sumer rumah yg juta2 je..so x mampulaa den..ehhe..

ada gak usha kat kayangan height n suria under sunway contractor..not bad tp area plak x berape okie..plus ia lease hold..

the best area skarg denai alam ar under guthrie..freehold..dekat dgn highway..ke kl pon makan mase 30 to 45 min la..hrmm..

tp quite highlaaa costnye..300 ke atas..yg gua berkenan plak 400++..tp ini investment tuk jangka mase panjang..rasenye dok sampai anak besar kat situla..rumah pencen cari lain lak..hehe..

jomlaa jedaaa...kat situ byk rumah ar..subang bistari okie gak..freehold gak..suria, kayangan hieght, alam budiman, cahaya spk..leasehold..

jomm jommm..

February 26, 2008 5:20 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Oit apa kata ko buat satu entry kat sini. Panjang giler komen ko. Ni bukan komen ni namanya c am broker rumah dah. Kalau aku jadik jiran ko erk habis la laki kita hahahahahahaha

February 26, 2008 5:26 PM  
Blogger eLLe said...

ahahahhahaha....tape depa bleh berkawann sesame depa..

February 27, 2008 8:55 AM  

Post a Comment

<< Home