http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Abah pegi Langkawi plak?! (Garu kepala)
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, February 12, 2008

Abah pegi Langkawi plak?! (Garu kepala)


Salam....

Aku dah balik 2 minggu and semalam abah called aku all the way from Langkawi plak. Dia pegi ngan Dato Mufti. Eleh dia musti mau eksyen sama aku erk. Dia call masa tu dia kat pekan Kuah. So aku tak berapa jealous la sangat erk. Kalau dia call aku dari Pantai Cenang haruslah aku meroyan suh dia dok kat laut sebab aku nak dengar bunyik ombak. Dia siap nak perangat aku cakap dia tengah shopping corning ware untuk mak. Matilah balik nanti aku ambik bawak balik shah alam. Hehehehe... Ohh sebenarnya dia call tu bukan saja nak menyakitkan hati aku tapi dia suh aku balik kampung minggu ni. Ada surat untuk aku. Buat nerbes jer erk. Surat apa tu erk? Takkan surat panggil belajar plak? PTPTN? Tak mungkin dah bayor every month pun hantor surat memang nak kene tamparan wanita la kan?! Apa erk? Suspen jer abah aku ni.

Abby may the force be with you! Aku doakan ko dapat kerja lain dengan secepat mungkin. Tinggalkan la manusia manusia itu. Yang kononya berwawasan dan modern tetapi TIDAK! Neway aku selalu percayakan karma Tuhan. What you give you get back. Bila ko buat orang one day ko akan kene or maybe anak ko kene ker camtulah. So gitulah resam dunia bee.. Nak cepat naik dia kene pandai mengampu la erk takleh jujur sangat kalau tak. Hmmmm.... So aku harap ko paham bee sebab semalam aku dah makan soto johor mak ana so aku rasa aku dah mula paham masalah ko.

Next.. semalam lepak ngan bani. Keras perut aku. Macam2 cerita kuar. Sekali sekala lepak ngan bebudak ni syiook gak release penat and tension. Yelah asyik gelak jer. Ohhh not to forget about Elly dengan perkataan baru dan ejaan barunya. Horror! Ohh dan tak lupa port kita sekarang dah dimeriahkan dengan kehadiran Anuar Zain. Dia tak lepak la ngan kami takpe sebelah meja camtu. Dia ni kaya ngan senyuman. Asyik asyik senyum jer. Murah erk rezeki asyik senyum tu yang buat album baru kot. Hahahahaha...

Yay. Aku dah plan next trip dengan Ahmad Badrul. Kami nak gi 3rd honeymoon hehehehe poyo erk baru 2 tahun kawin dah nak masuk 3 kali honeymoon. Ehhh Yang baru ni tak kira honeymoon ni consider as trip with kengkawan. So ni honeymoon gue yang ke 2 ler. Ke mana? Tak leh cakap lagi surprise la. Aku akan beli tickets semua dengan guna kad kredit supp dia hehehehehe boleh erk camtu? Boleh! Kata supplementary. Suka hati mak lah. La ni aku nak kejarkan semua dateline aku suh boleh cuti panjang. Hehehehe akak suka! Ohhh have to mention. Bossku, Kak Lotfi sudah approved cuti akak. Yahoo.... best best!

Oklah sampai sini jer. Aku ada benda excited nak buat soon..... Tak sabor menunggu masa dan ketikanya.

P/s : Kekadang orang yang tak suka ni kan bila aku cuba nak suka kat dia. Dia suka menyakitkan hati aku camana erk? Setiap kali taw!

4 Comments:

Blogger GEREK ITU ALIA... said...

amboi..indahnya pemandangan!
ooo tuh keja korang e..skodeng anuar zain ek :P
ahhahah

February 18, 2008 8:12 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Indah erk pemandangan.. Tengok ahhh budak mana amik gambar budak broad bukan AD hahahahaha...

Skodeng Anuar Zain? Ishk tolong sikit baik aku skodeng bard hahahaha... Takde skodeng skodeng dia dok sebelah meja jer.

February 19, 2008 11:08 AM  
Anonymous Anonymous said...

wei weii... gambo tu aku yg amik kan kan??? aku budak broad weyy... dulu budak secretary... aku taip laju wey... dah la taip laju, tak tingok keyboard plak tu... *wink*..

February 21, 2008 1:19 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Elly verryy daa... eksyen erk?! Alia amik gambor pun fail type lagi la.... (sambil rolling eyes) muahahahaha

February 22, 2008 5:40 PM  

Post a Comment

<< Home