http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Mak ngan Abah gi Haji...
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, November 19, 2007

Mak ngan Abah gi Haji...

Salam...

Last Friday, 16/11/07 my parents selamat ke Madinah bagi menunaikan haji. Ahh.. the fellin tu tak leh nak citer. Sebenarnya aku bukan dok ngan parents aku lagi but then knowing that diorang akan jauh tu yang buat aku rasa sedey la. Tengok Boy and Udin lagi sedih. Yelah mana pernah berpisah giant 2 ni dengan parents aku. Mak seperti biasa khutbahnya dari mula sampai umah aku sampai nak check in tak habis lagi. For the first time boy and udin not saying anything. Nada! So aku tau la yang they are not trying to make the situation to be difficult.

So kat sini aku nak cerita the journey from Shah Alam sampai Kelana Jaya... Sedih beb bila start ni isk isk isk.... Memula malam Jumaat tu ada la a few friends datang menziarah antaranya Elly, Abby, Norza, Lin, Fara, Diana, Metsue and cousins.. Hmm... Macam biasalah ada la doa doa kiriman hehehehe... So here we go...

Antara yang datang...
Elly da kirim doa gak ker?Abby mintak doa jugak? ke mintak maaf?

Ngan anak anak plak posing...

Udin yg gemsThe only daughter hik hik hik always be his little girl shy shy...Ngan menantu yg selalu 'covering' him...
So the time has come for departure... isk isk... time ni yg aku control nih. Yelah some people said orang gi Haji ni kita tak tau sama ada dia balik ke tak. Kan? Tapi aku doa diorang ni balik la. Cant imagine life with them.. So here are some pictures...
* Sorry yang last 2 pix tu quality out sebab jauh and i m using my handphone!

See.. mak menangis hehehehe.. (Jahat zaida) masa tu jer dia nanges sebab mengenangkan nasib anak - anak Mail yang tinggal ni. Hope diorang selamat sampai dan selamat pulang. Rite now diorang ada kat Madinah. Dijangka pulang ke tanah air on 31 Dec 07 flite 9.30 pm. Matilah aku kene jadik bibik angkat barang hehehehe... biasalah kerja kerja ni tapi yang ringan jer ler.. yang berat mau patah pinggang aku.

Nanti aku update on other things and every entry ada main story dari tanah suci. Hope you guys dont mind. Aku ada banyak gambar MMS from Abah. He's getting terror on the MMS and video call la. Wondering! Aku ajar sekali jer... mesti dia suh orang Celcom ajar hahahaha...

p/s: Abah called tadi and dia cakap mak dah tak ingat kitaorang. Uhuk uhuk... poor anak anak mail!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home