http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Shelly is getting married!!! Yahhooo
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 18, 2007

Shelly is getting married!!! Yahhooo

Salam...

My first entry from new IP. Hahaaha oklah new place and new environment. Had my lunch at OU. After this i will start doing the short distance walk to OU for lunch heheehe.. Enjoyed it! So friday we can go jalan jalan la for shopping hehehe Musti hubby susah hati sebab nanti banyak duit aku habis muahahahaha....

Hey.. my cousin si Shelly is getting married this hari raya haji and her ceremony will be on Saturday. Ohhh hopefully we can attend sebab parents pun takde for raya and already asked the 2 boys datang raya kat shah alam. Udin is excited but not boy dia ni anti social sikit. Udin terlebih sosial. Nak kene kepong selalu. Gambar Shelly akan ku upload nantii....

Kali ni aku nak upload gambar Angie's wedding party kat TGIF PJ. TETAPI kat sini takleh nak upload plak. Bodo punya stremyx. I LOVE TIME DOT NET. Cepat dan effective. To Angie's CONGRAT'S! Cepat dapat baby ya!!!!

Apa apa pun I m prepared for tomorrow Shelly's wedding. Dahla tak gi akad nikah dia. Hehehe busy gilerrr... Neway tak tau nak beli apa untuk wedding dia ni... Matilah aku last minute lagik!

P/s : I like my new place but I missed my old place. How la like that?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home