http://zaydaismail.blogspot.com/ View Blog The Journey To Zaida's Life...: Shelly is now pronunced as WIFFY!
Daisypath Anniversary Years Ticker Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, December 24, 2007

Shelly is now pronunced as WIFFY!


Salam...

Just came back from Madame Blossom page. Wahh tragis kisah dia di KL ni. Kalau aku dah tak tau nak wat apa dah! Menangis kot. Atau pun nyanyi lagu Rohana Jalil " Aku insan yang lemah! Hanya mampu berserah...."

Last weekend was so hectic. Sibuk dgn banyak bende and time tu En Ahmad Badrul nak shop till drop. Sakan dia memborong baju akd n aku sakan la melipat baju lepas ni. On Saturday we went to Shelly's wedding. Awesome! Simple but nice and tak la protocol cam setengah orang kan.. Everything went well. Good for her pun. Dia pun tak banyak hal so that's why smooth. Been there done that! Hmm... She was wearing a baju yg ala ala sama theme kaler ngan aku dulu. Hmm so sweet! Jumpa a few uncles and aunties and miserable cousins yang sibuk tanya bila nak dapat anak sedara. Haiyoohh! Nira was one of them. Including Nana, Icah, Fekah and Kak Linda. Aku ngan bard seperti biasa cover line hehehehe... Nanti aku upload gambar wedding.

Tak pasal pasal kami jadik bahan plak. Bard was blushing all the way. Yes he can blushed! Balik dari kenduri we went for 2nd shopping. Bard ni tak penat kot. Then since aku temankan dia shop dia belanja aku makan kat Secret's Receipe. Huh! Worth la timbang jalan aku hehehehe. Balik umah terus dia tumbang! Hahaha tapi aku sempat membeli buku kat MPH so aku tak tido membaca instead. (Aku tak leh tido siang unless penat giler) Aku habiskan buku tu sampai sunday pagi hehehe...Bard kerja malam so advantage taken!

Sunday was awesome. Hari menyebelahi aku. Hari panas giler yelah dah lama asyik hujan jer. So apa lagi aku laundry day la. Puas hati aku sebab berjaya membasuh dan mengeringkan bedsheet, pillow case and comforter semua. Bard bangun tengok semua terjemur dengan haruman Petals (Wahhh very da promo!) Oklah then semua settle kerja aku. Dedicated day for house chores namanya! Mopping, cleaning and madikan shebby! Shebby wangi giler dengan haruman shampoo..Hahahaha.. and she went to sleep! Haiihh!
So itulah citer weekend aku. Happy when my laundry done! Yay!!!! Ohh and busy smsing with Abah. They coming back on 31st. And he told me mak is back to normal. (Masa kat Mekah she was so busy doing solats and s on so memang dia tak shopping langsung) She is doing shopping activity freely. Ohh and now Abah pulak yang penat melayan hehehehe.. Abah said he missed Tom Yam and Siakap stim. Hmmm... Aku pun la.... hehehehehee....
P/s : Esok cuti christmas Bard, Abby, Elly and myself planned nak gi Putrajaya lake nak naik cruise garik. Tak tau lagi la tengok camana kalau jadik nanti aku upload gambar lagi ok....

2 Comments:

Blogger eLLe said...

tenkssss zedaaaaaa sbb dtg erk..x sempat nak sembang panjang..xpe2 pasni kite ada byk topik yg bleh dibual2kan..heheh..

February 05, 2008 12:48 PM  
Blogger zaida Ismail said...

Welcome... No worries. Topic apa erk? Aku nerbes la!!!!

February 13, 2008 12:00 PM  

Post a Comment

<< Home